باربی زنده واقعی می کوشد تا کامل ترین عروسک جهان باشد

به گزارش فناوری فرهنگی، والریا لوکیانووا که هم اکنون چهره اینترنتی روسیه محسوب می شود، در وبلاگ خود ادعا نموده که مشهورترین زن اینترنتی روسیه است.

ترکیب عروسکی والریا با داشتن موهای بلند روشن و اندامی کاملا شبیه باربی، سبب شده تا وی واقعا شبیه یک باربی زنده به نظر برسد.

این دختر، با دور کمر کوچک و سینه های بزرگش، آنچنان شباهتی به عروسک پلاستیکی مشهور جهان پیدا کرده که کاربران وب در گمانه زنی های خود به شک افتاده اند این دختر واقعا وجود دارد یا نه؟

یک ویدیوی جعلی و سر کاری بر روی سایت یوتیوب منتشر شده؛ موضوع آن نسخه انیمیشن این دختر است که بخاطر افزایش جذابیت قسمت های برجسته بدنش تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته.

,[categoriy]

آکاایران: باربی زنده واقعی می کوشد تا کامل ترین عروسک جهان باشد

والریا لوکیانووا یا عروسک باربی؟

دختر به کلینیک جراحی پلاستیک مراجعه می کند و همانطور که روی تخت دراز کشیده، جراح با یک کنترل ریموت، تصویر صفحه نمایش را بزرگتر می کند، و شروع به عمل وی با استفاده از بتونه و اره برقی می کند.

برخی از بازدید کنندگان سایت با اظهار تعجب از دیدن عکس های وی، معتقدند این دختر یک مدل ناشایست است. وی نه تنها زشت است، بلکه مضحک هم به نظر می رسد؛ در حالی که دیگری نوشته: زنی با خصوصیات ظاهری کاملا بی عیب و نقص، خیلی خسته کننده است.

برخی دیگر معتقدند وی به نوعی زیبایی یک دختر بور را دارد. یکی پرسید: ممکن است او یک بیمار روانی باشد که بخاطر وسواس و عقده های ذهنی اش، سعی می کند شبیه عروسک باربی به نظر برسد؟

اما بزرگترین سوال بی جواب این است که: آیا والریا یک دختر واقعی است یا تنها یک عکس فتوشاپ جعلی است که با مهارت خاصی ویرایش شده؟

والریا در عکس هایی که کمتر آرایش دارد، طبیعی تر به نظر می رسد.

یک فیلم ویدیو بر روی سایت یوتیوب، سیر تکاملی والریا را، درست مثل عروسک باربی نشان می دهد.

والریا 155 مشترک بر روی صفحه فیس بوک خود دارد که پروفایل وی را دنبال می کنند؛ این تعداد تقریبا دو برابر دوستانش است که 78 نفرند.

یکی از طرفداران وی، مردی به نام فیرتینا سیمن است که می گوید تقریبا تمام عکس های والریا را دوست دارد و پایین همه آنها عبارت “زیبا” را نوشته است.

والریا، این عکس ها را بر روی وبلاگش قرار داده، و در این وبلاگ مطالبی با موضوع ساخت موزیک و مدیتیشن می نویسد. به نقل از شبکه تلویزیونی NMA.TV ، والریا سعی می کند ارتباطش را با طرفداران خود در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی حفظ کند.

منبع:آکاایران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد