معاونت صنایع‌دستی و سازمان صنایع کوچک تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ در این مراسم  که ظهر روز گذشته برگزار شد، دو طرف بر توسعه همکاری ها و ترویج صنایع دستی به عنوان صنایع کوچک و زود بازده و حتی در قالب صنایع بزرگ تاکید کردند.

معاون صنایع دستی کشور در این مراسم تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این همکاری ها به ترویج مدل خانه های ایرانی برای توسعه روند مصرف صنایع دستی و نیز فرهنگ سازی این موضوع دست یابیم.

وی افزود: در سال گذشته یکی از اقداماتی که بسیار در حوزه صنایع دستی باعث خوشحالی و امیدواری بود راه اندازی مرکز فروش صنایع دستی توسط بخش خصوصی در هلند بود و همین ماه گذشته نیز نمایشگاه صنایع دستی در آن برگزار شد. امیدداریم این دست اتفاقات برای توسعه صنایع دستی در داخل و خارج از کشور بیشتر اتفاق بیفتند.

در قالب این تفاهم نامه اموری چون برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی آموزشی، کارگاه های کوتاه مدت با موضوع خوشه های صنایع دستی، توسعه فرهنگ سازی و نشر دانش تئوریک، برگزاری دوره های آموزش تخصصی در مورد خوشه های صنایع دستی و نیز شناسایی این خوشه ها از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری دو جانبه است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری توسط بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، اقای یزدانی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در دفتر معاونت صنایع دستی به امضا رسید.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد