رونمایی از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات/ تبلیغ نامزدها در فضای مجازی به پست واگذار شد

به گزارش فناوری فرهنگی، شرکت ملی پست اعلام کرد: در اقدامی نوآورانه با همکاری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت.

بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور (بیتاک)، ارتباط میان مردم، حاکمیت، نامزدهای انتخاباتی و انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی را تسهیل کرده و تبلیغات در فضای مجازی را ساماندهی می کند.

به گفته نجفی معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست، بیتاک در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان  می توانند به این سایت مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین انتشار دهندگان نیز می توانند با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه از نحوه ثبت نام و فعالیت برای انتشار محتوی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهی یافته و اقدامات لازم برای این فعالیت را انجام دهند.

معاون فناوری اطلاعات شرکت پست در پایان اظهار داشت: نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می توانند به آدرس bitaak.post.ir مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد