جایزه ۵۰ میلیون تومانی پرابلم در انتظار توسعه دهندگان | فقط ۵ روز تا پایان مهلت ثبت نام

به گزارش فناوری فرهنگی، دیگر برای نوآوری و حل مسئله نیازی به شرکت در مناقصه‌ها و کاغذبازی اداری نیست. از هر مکان جغرافیایی و با داشتن حداقل امکانات می‌توان مرزهای نوآوری را جابجا کرد. پرابلم (Problem.ir) بستری ایجاد کرده است که به کمک آن و با استفاده از توانایی‌های خود، می توانید هم مسئله یک کارفرما را حل کنید و هم کسب‌وکار آینده خود را پایه‌گذاری کنید. در پرابلم مسابقه‌ها بر اساس نیازهای سفارش‌دهنده ایجاد شده‌ و «واقعی» هستند.  بهترین‌های ایران در این  مسابقه‌ها با یکدیگر برای ارائه بهترین راه حل‌ها رقابت می‌کنند.

مسابقه داشبورد تحلیلی بازی های ویدئویی با جایزه 50 میلیون تومانی

همه ما تجربه بازی‌های کامپیوتری و یا موبایلی را داشتیم و حتی زمان زیادی را صرف آنها کردیم. این بازار بسیار جذاب، کم کم در حال رقابتی شدن است؛ به ویژه اینکه بازی های فری‌توپلی (Free to Play) یا همان رایگان به شدت زیاد شده‌اند و به خصوص در حوزه بازی‌های موبایلی رشد قابل توجهی داشته‌اند، بنابراین دیگر نمی‌توان از فروش مستقیم بازی به کاربران انتظار درآمد داشت. مهمترین ویژگی چنین بازی‌هایی این است که بتوانند کاربر را برای مدت زمان قابل توجهی با بازی درگیر کرده و سلایق او را پیشبینی کنند، چرا که بازی نیازمند بروزرسانی همیشگی است و برای اینکه بتواند مشتری‌ها را راضی نگه دارد باید بتواند خود را با سلایق آنها تطبیق دهد. در مسیر حل این مساله ابزارهای متعددی چون تبلیغات، کنترل کیفیت، کانال‌های توزیع و … در این مسیر وجود دارند. یکی از ابزارهای موجود برای بهینه‌سازی محصولات و کسب درآمد بیشتر، دانش تحلیل گیم و به کار بستن آن است. این دانش در سال‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌است. ورود به چنین تحلیل‌هایی از نیاز به داشتن دانش بیشتر از مخاطبان بازی‌ها و بهینه‌سازی بازی برای تطابق با رفتارهای آن‌ها برمی‌خیزد. چنین پلتفرم‌هایی در کنار موارد دیگری چون تجربه کاربری، تحقیقات بازار و …، در کنار هم هوش تجاری «Business Intelligence» را برای بازی‌ساز به ارمغان می‌آورند.

پرابلم

طراحی یک داشبورد انعطاف پذیر برای بازی های اندرویدی

در این مسیر طراحی و پیاده‌سازی یک سرویس که در بازی ترکیب شده و اطلاعات تحلیلی مربوط به بازی را هرچه کامل‌تر و با قابلیت انعطاف بیشتری به ما بدهد، می‌تواند در صورت پوشش دادن مناسب به نیازهای بازی‌سازان این خلأ را پوشش دهد و این مسابقه نیز به دنبال همین موضوع است. مورد درخواستی در این مسابقه، طراحی و پیاده‌سازی یک داشبورد اطلاعاتی از بازی است که اطلاعات تحلیلی مربوط به بازی را هرچه کامل‌تر و با قابلیت انعطاف بیشتری به ما بدهد. لازم به ذکر است تنها یک SDK برای موتور بازی یونیتی (Unity) در این مرحله کافی است.

جایزه این مسابقه، ۵۰ میلیون تومان پول نقد به همراه سایر حمایت‌های غیر مادی است. برنده مسابقه کسی است که بیشترین امتیاز را  بر اساس ملاک های داوری که در سایت عنوان شده ،در بین سایرین کسب نماید. این نکته نیز حائز اهمیت است که تیم برنده لزوما نباید همه امتیاز ها را کسب کند.

جزییات بیشتر مسابقه و ثبت نام در سایت رسمی مسابقات پرابلم بخوانید، جهت ورود به سایت اینجا کلیک نمایید. 

زمان بندی

مهلت ثبت نام : ۲۲  اردیبهشت ماه

مهلت ارسال راه حل : ۱۵ مرداد ماه

پرابلم مسابقات متنوعی خواهد داشت که در حال حاضر دو مسابقه فعال دارد

منبع:زومجی

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد