مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا افتتاح شد

به گزارش فناوری فرهنگی، محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا (س) گفت: برخود لازم می‌دانم که از همه دست‌اندرکارانی که تلاش کردند تا این برنامه به اینجا برسد تشکر نمایم. اقدامی که طی دو سال گذشته طی یک تفاهم‌نامه شکل گرفت وبه  امروز رسید. اما تاکید می‌کنم که این شروع کار است.

وی  بیان کرد: امیدوارم عزیزان دانشجو این فضا را غنیمت بدانند. فضایی که امورز در کشور وجود دارد و برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در حال مهیا شدن است، در ده سال گذشته آرزوی بسیاری از کارآفرینان بوده و هست.

سجادی نیری ادامه داد: این فضا، فضایی است که مبتنی بر بلوغی که در کشور رفته‌رفته و به تدریج ایجاد شده است و در حوزه فناوری‌های جدید و کارآفرینی، توجه به خلاقیت و نوآوری رو به رشد است، بستری برای توجه به دانشجویان فراهم کرد ولی  این فضا جز با همت دانشجویان رشد و توسعه پیدا نمی‌کند.

وی افزود: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، آنچه که می‌ماند همین عزیزان دانشجو و همین فضاهای دانشگاهی است که می‌تواند در توسعه و بالندگی کشور، افراد و کسب و کار مؤثر باشد.
مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا (س) همزمان با اختتامیه رویداد یاس با حضور محمدحسین سجادی‌نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس دهبیدی پور، مهناز ملانظری سرپرست دانشگاه الزهرا (س) و مسئولان و جمعی از کارآفرینان در این دانشگاه برگزار شد.
این مرکز در راستای تفاهم نامه‌ای که میان دانشگاه الزهرا (س) و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شده بود افتتاح شد. تفاهم‌نامه مذکور در راستای تاکید مقام معظم رهبری در راستای تقویت و اشاعه هویت و فرهنگ ایرانی- اسلامی و ضرورت تقویت زیرساخت‌های علمی و فناوری کشور در حوزه فرهنگ و هنر به امضا رسیده است.

منبع:ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد