فرصت ویژه تبلیغاتی ۹ شرکت بازی‌سازی ایرانی در گیمزکام آلمان

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیوهای راسپینا، نوآگیمز، توسعه‌گر شبیه‌ساز، فن‌افزار، آنو، پاییزان، تپ‌سل، گربه‌های تنبل و آرنا شرکت‌هایی هستند که برای حضور در گیمزکام ۲۰۱۷ توسط شورای ارزیابی تایید شده‌اند و در پاویون ایران از میز جلسات و فضای اختصاصی برخوردار خواهند شد.

بر این اساس فرصت‌های ویژه تبلیغاتی برای این ۹ شرکت در نظر گرفته شده است که می‌توانند با استفاده از آن حضور ویژه‌تری را در گیمزکام تجربه کنند.

این فرصت‌ها عبارت‌اند از:

غرفه شخصی‌سازی شده با برند شرکت

پخش تریلرهای محصولات در تلویزیون‌های واقع در پاویون ایران

تبلیغ شاخص شرکت در کتاب صنعت بازی‌سازی

تعرفه‌ی تعیین شده برای این فرصت‌های تبلیغاتی هشت میلیون تومان تعیین شده است. این ۹ شرکت می‌توانند جهت بهره‌مندی از این فرصت به ایمیل contact@ircg.ir درخواست خود را تا نهایتا ۷ تیر ماه ارسال کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد