پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری

به گزارش فناوری فرهنگی، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها در هفته جاری می‌پردازیم.

انیمیشن «ماشین‌ها 3» با فروش خوب 9.6 میلیون دلاری در این هفته، و مجموع 120 میلیون دلار از زمان اکران تا کنون ، در رتبه پنجم از پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته ایستاد.

فیلم ابرقهرمانی «ز ن شگفت‌انگیز» توانست در این هفته به فروش 15 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم با بودجه 149 میلیون دلاری، تاکنون توانسته است قریب به 350 میلیون بفروشد. این فیلم در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته در رده چهارم قرار گرفت.

فیلم سوم از پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته، «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» است که 17 میلیون دلار فروخت. این فیلم در مجموع تاکنون به فروش 102 میلیون دلاری دست یافته است.

فیلم «بچه راننده » که ساخت شرکت سونی می‌باشد، توانست در هفته اول اکرانش به فروش 21 میلیون دلاری برسد و در رتبه دوم از پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته قرار بگیرد.

و اما جایگاه نخست و عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته به انیمیشن «من نفرت انگیز 3» اختصاص دارد، انیمیشنی که در اولین هفته اکرانش توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند و با فروش 72 میلیون دلاری، موفقیت خود را به رقبایش نشان دهد و آنها را در گیشه شکست دهد.

منبع: صابر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد