توسعه فناوری در حوزه پویانمایی با افتتاح مرکز رشد رایمون مدیا

به گزارش فناوری فرهنگی، این مجموعه آماده ارائه خدمت به خلاقان، تولیدکنندگان و استعدادهای جوان در این حوزه است.

شرکت رایمون مدیا بزرگ‌ترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات و همچنین تولید پویانمایی، بازی و جلوه‌های ویژه دیجیتال در ایران است.
این مرکز با در اختیار داشتن فضایی به وسعت هزار متر مربع در شرق تهران، توانایی خدمت دهی به بیش از ۲۵۰ متخصص را دارد.
این مجموعه با داشتن فناوری‌های پیشرفته و موقعیت بسیار مناسب آماده خدمت دهی به فعالان حوزه پویانمایی بازی‌های رایانه‌ای و جلوه‌های ویژه دیجیتال است.
این مرکز رشد (رایمون مدیا) همواره تلاش کرده است تا پشتوانه‌ها و تجهیزات فنی خود را به گونه‌ای شایسته و طبق فناوری‌های نوین دنیا برای خلق آثار با کیفیت و ماندگار تجهیز کند.
اتاق فکر، قسمت طراحی و مدیریت طرح، استودیوهای مجهز، اتاق‌های تدوین، بخش‌های نظارت بر طرح، استودیوی صداگذاری، صدابرداری و دوبله پویانمایی و امکان نمایش آزمایشی اثر در سینمای ۱۰۰ نفره از جمله امکانات این مرکز رشد است که آن را به یکی از توانمندترین گروه‌های این صنعت تبدیل می‌کند.
این مرکز رشد در حوزه خدمات اجرایی امکاناتی، چون نظارت بر تولید و ارتقای سطح تولیدات در تمامی زمینه‌های فنی و هنری ارائه خدمات ابری برای نظارت بر روند تولید بر بستر IP و قابلیت ثبت ملی ایده‌ها و آثار تولیدی را دارد.
در مرکز رشد رایمون مدیا آکادمی هنرهای دیجیتال با تمامی امکانات مربوطه برای ارتقای سطح علمی، امکانات جانبی همچون کتابخانه مرجع، اتاق‌های طوفان فکری، اتاق استوری برد، برگزاری کارگاه با حضور استادان و کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در زمینه پویانمایی و بازی صورت می‌گیرد.
همچنین این مرکز با همکاری علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی و کارآفرینی برای فعالان صنعت پویانمایی و جلوه‌های بصری تلاش کرده در زمینه توسعه بازار و ارتباط بین صنعت و دانشگاه نقش ایفا کند.

منبع: صداوسیما

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد