بزرگ ترین مرکز رشد پویانمایی در ایران راه اندازی شد

به گزارش فناوری فرهنگی، در این مراسم همچنین حسام الدین آشنا معاون فرهنگی رییس جمهوری، احمدرضا نوری مدیرعامل رایمون مدیا و محمدصادق مفتح مدیر عامل شرکت الکترونیک مبین ایران حضور داشتند.
رایمون مدیا با بیش از 250 نیروی فنی فعال و متخصص در حوزه انیمیشن و بازی رایانه ای به عنوان مرکز خلاقیت و فناوری های روز انیمیشن در خاورمیانه با داشتن فناوری های پیشرفته موقعیت بسیار مناسبی جهت خدمات دهی به فعالان حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای و جلوه های ویژه دیجیتال دارد و مسیر مناسبی جهت تولید سریع و باکیفیت را به وجود اورده است.
همچنین در این مجموعه مرکز رشدی به عنوان بزرگ ترین مرکز رشد انیمیشن و بازی ایران فعال شده است و آماده ارائه خدمات به خلاقان و تولیدکنندگان در این حوزه است.
در این مجموعه استودیوهای مجهز، اتاق های تدوین، استودیوی صداگذاری، صدابرداری دوبله انیمیشن و امکان نمایش آزمایشی اثر در یک سینمای 100 نفره فراهم شده است.
همچنین در این مجموعه امکاناتی از جمله ورک استیشن با قدرت 160 گیگاهرتز به عنوان قوی ترین ورک استیشن ایران برای آزمایش رندر، دیتاسنتر مجهز و ورک استیشن اختصاصی برای تولیدات سه بعدی، تولیدات دوبعدی و پرینتر سه بعدی پودری با آخرین فناوری و دقت بالا موشن کپچر اپتیکال 40 دوربین با کیفیت اچ دی برای کپچر سه نفر همزمان فراهم شده است.

منبع:ایرنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد