نگاهی به 20 بازی ویدئویی مورد انتظار که تابستان امسال عرضه می شوند

به گزارش فناوری فرهنگی، گیمرها معمولاً دل خوشی از فصل تابستان ندارند؛ فصلی که بعد از پایان امتحانات با اشتیاق به سراغش می رویم اما کمبود بازی های ویدیویی در کنار گرمای طاقت فرسا باعث می شود تا یکبار دیگر قادر به تجربه آن فصل رویایی ای که در ذهن داریم نباشیم. اما خوشبختانه تابستان امسال اگرچه مثل پاییز چندان شلوغ نیست، اما میزبان بازی های ارزشمندی خواهد بود که هر یک به نوبه خود ارزش تجربه کردن را دارند.

برخلاف تابستان پیش که غالباً پر شده بود از بازی های مستقل، تابستان امسال کاتالوگی از بازی های مستقل و کلان بودجه را در اختیار گیمرها قرار می دهد و می توانید تا پیش از فرا رسیدن ماه های شلوع مهر تا آذر که بازه زمانی عرضه محبوب ترین عناوین سال است، از چند بازی خوش ساخت و گاه ارزان قیمت لذت ببرید. فرقی ندارد که پلی استیشن 4 دارید یا اکس باکس وان، نینتندو سوییچ دارید یا پی سی، تابستان امسال برای همه ما بازی هایی به همراه می آورد که نباید از دست شان بدهیم.

بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به 20 بازی ویدیویی مورد انتظار که طی سه ماه تابستان امسال، باید تجربه شان کنیم:

Final Fantasy XII: The Zodiac Age
سازنده: اسکوئر انیکس
ناشر: اسکوئر انیکس
تاریخ عرضه: 11 جولای – 20 تیر
پلتفرم: پلی استیشن 4

بازی نقش آفرینی «فاینال فانتزی 12» بدون شک یکی از بهترین نسخه های این سری به حساب می آید که وقتی برای نخستین بار در سال 2006 روی پلتفرم پلی استیشن 2 عرضه شد، نه تنها میانگین امتیازات حیرت انگیز 92 را در وب سایت متاکریتیک دریافت کرد، بلکه توانست چندین جایزه «بهترین بازی سال» را هم به خود اختصاص دهد. کمپانی اسکوئر انیکس اخیراً نسخه ریمستر این بازی را برای پلتفرم پلی استیشن 4 هم عرضه کرده که قطعاً ارزش توجه را دارد.

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age از لحاظ شنیداری و دیداری دچار تغییرات فراوان شده و کاملاً با استانداردها امروزی سازگاری دارد. علاوه بر این، سیستم معروف International Zodiac Job System هم که در واقع سیستمی برای پیشرفت کاراکترها به شمار می رود و قبلاً تنها در نسخه ژاپنی بازی قرار داشت، به این نسخه ریمستر اضافه شده است.

Minecraft: Story Mode – Season 2
سازنده: تل تیل گیمز، موجانگ
ناشر: تل تیل گیمز، موجانگ
تاریخ عرضه: 11 جولای – 20 تیر
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

عنوان Minecraft: Story Mode بدون شک یکی از ضعیف ترین بازی های استودیوی مستعد Telltale Games بود که تنها به خاطر کسب درآمد از شهرت ماینکرفت ساخته شد، اما بهرحال فصل اول این بازی طرفداران خاص خود را داشت؛ طرفدارانی که با چشم پوشی از داستان و گیم پلی ضعیف بازی و صرفاً به خاطر جهان زیبای ماینکرفت از تجربه آن لذت می بردند.

حالا چند روزی است که از عرضه اپیزود نخست فصل دوم Minecraft: Story Mode می گذرد و گیمرها می توانند یکبار دیگر در نقش ستاره جهان ماینکرفت ظاهر شوند. فقط ای کاش Telltale Games دست از توسعه چنین بازی هایی که اساساً برای دوشیدن برندهای مختلف ساخته شده اند دست بر می داشت و هرچه سریع تر به سراغ توسعه فصل دوم The Wolf Among Us می رفت.

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles
سازنده: Prideful Sloth
ناشر: Prideful Sloth
تاریخ عرضه: 18 جولای – 27 تیر
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پی سی

عنوان Yonder: The Cloud Catcher Chronicles یکی از آن بازی هایی است که احتمالاً اسمش را هم نشنیده باشید، اما اگر بگوییم که کارمندان پیشین اکتیویژن و راک استدی استودیوی Prideful Sloth را تشکیل و این بازی را توسعه داده اند، شاید نظرتان درباره اش عوض شود.

دنیای سرسبز و خرم بازی، قطعاً یادآور آخرین نسخه از سری بازی زلدا است و اگر هنوز موفق به تهیه کنسول سوییچ نشده اید، Yonder می تواند جایگزینی عالی برای آن باشد. درست مانند زلدا، در جهان باز این بازی می توانید کارهای مختلفی مثل پخت و پز، ساخت آیتم های مختلف، مزرعه داری و ماهی گیری انجام دهید و در نهایت، به مقابله با نیروی شری که در صدد فتح این جهان برآمده بپردازید.

Splatoon 2
سازنده: نینتندو
ناشر: نینتندو
تاریخ عرضه: 21 جولای – 30 تیر
پلتفرم: نینتندو سوییچ

اسپلتون 2 قطعاً از مورد انتظارترین بازی های کنسول سوییچ است که تا زمان عرضه Super Mario Odyssey، می تواند گیمرها را برای ماه ها سرگرم نگه دارد. اسپلتون 2 درست مانند نسخه اول، یک بازی چندنفره-محور است و بازیکنان در نقش نوجوانانی که می توانند به ماهی مرکب تبدیل شوند در قالب دو تیم مقابل یکدیگر ظاهر می شوند و هدف اصلی، رنگ آمیزی کامل محیط به رنگ تیم خودی است.

اهدافی که اسپلتون 2 در بخش چندنفره دنبال می کند، بسیار با شوترهای امروزی متفاوت است اما این موضوع سبب نمی شود تا به اندازه همان شوترهای خشونت آمیز هیجان انگیز نباشد. ضمناً گفتنی است که نسخه دوم اسپلتون، از بخش تک نفره هم بهره مند شده که می تواند ارزش بازی را بالا ببرد؛ اگر هنوز درباره خرید سوییچ دو به شک هستید، اسپلتون 2 بهانه خوبی برای خرید کنسول جدید نینتندو است.

Pyre
سازنده: Supergiant Games
ناشر: Supergiant Games
تاریخ عرضه: 25 جولای – 3 مرداد
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پی سی

استودیوی Supergiant Games با ساخت دو بازی Bastion و Transistor توانست نام خودش را به عنوان یکی از مستعدترین استودیوهای مستقل بازی سازی در میان گیمرها مطرح کند. سبک هنری هر دو بازی، از آن چیزهایی نیست که هر روز در صنعت بازی دیده شود و به همین جهت، بی صبرانه منتظر بازی بعدی این استودیو هستیم که سوم مرداد ماه برای پلی استیشن 4 و پی سی عرضه می شود.

عنوان Pyre یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن سه رقیب در تلاش هستند تا «تل هیزم» یکدیگر را در صحنه نبرد نابود کنند. هر گروه، کاراکترهای مختلفی با مهارت های گوناگون دارد و بازیکن می تواند تنها یکی از آن ها را در هر زمان کنترل کند.

Tacoma
سازنده: Fullbright
ناشر: Fullbright
تاریخ عرضه: 8 آگوست – 17 مرداد
پلتفرم ها: اکس باکس وان، پی سی

اگر بازی تحسین شده Gone Home را تجربه کرده باشید، قطعاً می دانید که بازی جدید استودیوی سازنده آن چه سبک و سیاقی دارد. بازی Tacoma، اگرچه دنباله ای معنوی برای Gone Home نیست اما دقیقاً همان ژانر را دنبال می کند و باید هنگامی که مشغول حرکت در یک ایستگاه فضایی هستید، به کشف نقاط مختلف آن بپردازید و پرده از داستان اعضای حاضر در ایستگاه بردارید.

گفتنی است که هم Gone Home و هم Tacoma، بازی هایی نیستند که امکان تعامل گیمر با محیط و شخصیت های مختلف را فراهم کنند. در عوض، تمام بازی نوعی تجربه دیداری و شنیداری است که با حرکت به نقاط مختلف کسب می شود؛ سبکی که امروزه به نام «شبیه ساز راه رفتن» از آن یاد می شود.

ARK: Survival Evolved
سازنده: Studio Wildcards ،Instinct Games
ناشر: Studio Wildcard
تاریخ عرضه: 8 آگوست – 17 مرداد
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

بازی ARK: Survival Evolved از آن بازی هایی است که قطعاً طی یکی دو سال اخیر، بارها و بارها اسمش را شنیده اید؛ یک اکشن ادونچر ارزشمند با پیروی از ژانر بقا که شما را در دنیایی به وسعت 48 کیلومتر مربع قرار می دهد و شش نژاد مختلف از دایناسورها بر این جهان بزرگ حکمرانی می کنند. بازیکن باید با کمترین منابع کار خود را آغاز کند، به مرور زمان مرکزی فرماندهی برای دفاع از خود تاسیس کند و وارد رقابت با دیگر بازیکنان شود.

عنوان ARK: Survival Evolved برای بیش از سه سال در فاز «دسترسی زودهنگام» به سر برده و حالا کمتر از یک ماه تا عرضه نسخه نهایی آن باقی مانده است. این بازی که پیشتر روی پلتفرم استیم و اکس باکس وان عرضه شده بود، بالاخره راه خود را به پلی استیشن 4 هم باز می کند و دارندگان این کنسول می توانند متوجه شوند که این همه تعریف از ARK، به خاطر چه بوده است.

Agents of Mayhem
سازنده: Volition
ناشر: Deep Silver
تاریخ عرضه: 15 آگوست – 24 مرداد
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که از سری بازی Saint’s Row و تمام المان های احمقانه اما جذاب آن لذت می برید، سازندگان این سری بازی، یک اسپین آف جدید و متفاوت برایتان تدارک دیده اند که در جهانی یکسان با Saint’s Row دنبال می شود. عنوان Agents of Mayhem یک بازی جهان باز است که گیم پلی آن در زمان آینده و در شهر سئول جریان دارد.

بازی از 12 مامور مختلف بهره می برد و گیمر می تواند سه تا از این مامورها را برای پیش بردن ماموریت های مختلف و اکتشاف در شهر انتخاب کند. هر کدام از این ماموران، مهارت های منحصر به خود را دارند و هدف غایی داستان، شکست گروه تروریستی L.E.G.I.O.N توسط مامورین گروه M.A.Y.H.E.M است.

Sonic Mania
سازنده: Headcannon
ناشر: سگا
تاریخ عرضه: 15 آگوست – 24 مرداد
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، سوییچ، پی سی

شاید خیلی عجیب به نظر برسد که اصلا بخواهیم سونیک را معرفی کنیم؛ بهرحال تمام گیمرها حداقل بخشی از کودکی خود را با سونیک گذرانده اند و به خوبی با شخصیت نمادین سگا آشنایی دارند.

بازی Sonic Mania ساخته جدید استودیوی Headcannon است که به مناسبت سالگرد 25 سالگی سونیک و با نیم نگاهی به نخستین بازی Sonic The Hedgehog ساخته می شود. عنوان Sonic Mania درست مثل عناوین کلاسیک، از سبک پلتفرمینگ ساید اسکرول پشتیبانی می کند و جالب است بدانید که محیط های نخستین بازی سونیک هم به صورت ریمستر شده در این نسخه جدید قرار گرفته اند.

Uncharted: The Lost Legacy
سازنده: ناتی داگ
ناشر: سرگرمی های تعاملی سونی
تاریخ عرضه: 22 آگوست – 31 مرداد
پلتفرم: پلی استیشن 4

در حالی که ناتی داگ اعلام کرده بود آنچارتد 4، آخرین نسخه ای از سری آنچارتد است که ماجراجویی های ناتان دریک را روایت می کند و ما هم طبیعتاً از چنین خبری دپرس شده بودیم، این استودیو در حرکتی غافلگیرکننده از بازی مجزای Uncharted: The Lost Legacy رونمایی کرد که این بار داستان دو شخصیت کلویی فریز و نادین راس را روایت می کند.

عنوان The Lost Legacy به گفته ناتی داگ، تمام المان های برتر هر چهار نسخه آنچارتد را به صورت یکجا در خود جای داده و قرار است یک ماجراجویی کامل 8 الی 12 ساعته برایمان به ارمغان بیاورد. این بازی مستقل، 40 دلار قیمت دارد و در روز پایانی ماه مرداد، به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه می شود تا شاید بعد از آن، پرونده آنچارتد برای همیشه بسته شود.

Mario + Rabbids: Kingdom Battle
سازنده: یوبیسافت پاریس، یوبیسافت میلان
ناشر: یوبیسافت
تاریخ عرضه: 29 آگوست – 7 شهریور
پلتفرم: سوییچ

اگرچه به هنگام معرفی کنسول سوییچ، یوبیسافت مثل همیشه به صورت تمام قد اعلام کرد که از پلتفرم جدید نینتندو حمایت می کند، اما کمتر کسی فکرش را می کرد که این حمایت، در قالب یک بازی انحصاری که جهان دو بازی Rabbids و ماریو را ادغام می کند ظاهر شود. راستش را اگر بخواهید، Rabbids + Mario از آن بازی های نگران کننده است که یا بسیار موفق ظاهر می شود و یا آبروی یوبیسافت و نینتندو را می برد؛ بدون شک امیدواریم که گزینه دوم به حقیقت تبدیل نشود.

عنوان Mario + Rabbids در ژانر نقش آفرینی تاکتیکال نوبتی ساخته شده و شاید نزدیک ترین مثال برای درک گیم پلی آن، سری بازی XCOM باشد. علاوه بر قابلیت های آنلاین، دو بازیکن به صورت لوکال می توانند کنترل شخصیت های دنیای ماریو (شامل خود ماریو، لوییجی، پرنسس پیچ و یوشی) یا خرگوش های دنیای Rabbids را برعهده بگیرند و بر سر فتح مناطق خاصی، با یکدیگر رقابت کنند.

Yakuza Kiwami
سازنده: سگا
ناشر: سگا، دیپ سیلور
تاریخ عرضه: 29 آگوست – 7 شهریور
پلتفرم: پلی استیشن 4

عنوان Yakuza Kiwami در واقع ریمستری برای نسخه ابتدایی این سری بازی محبوب ژاپنی است که گیمر را به دنیای فاسد و خشونت آمیز مافیای ژاپن یا همان یاکوزا می برد. سگا در بازسازی نسخه ابتدایی یاکوزا، مسئولیت عظیمی را برعهده گرفته و با توجه به اینکه نزدیک به 11 سال از عرضه این نسخه می گذرد، باید بگوییم که احتمالاً با یکی از بهترین ریمسترهای چند سال اخیر مواجه خواهیم بود.

کافی است برخی نمایش های بازی را تماشا کنید تا به عمق هنر توسعه دهندگان در طراحی نسخه ریمستر Yakuza Kiwami پی ببرید. داستان Yakuza Kiwami اندکی بعد از وقایع نسخه پیش درآمد Yakuza 0 دنبال می شود که آن نیز به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شد و تا به این لحظه، یکی از برترین بازی های سال 2017 میلادی بوده است.

Life is Strange: Before the Storm – Episode 1
سازنده: Deck Nine Games
ناشر: اسکوئر انیکس
تاریخ عرضه: 31 آگوست – 9 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

بازی Life is Strange یکی از بهترین بازی های اپیزودیک چند سال اخیر بود که رابطه زیبای میان دو دوست را به تصویر می کشید و در واقع تمام آن چیزی بود که استودیوی Telltale Games برای سالیان متمادی در تلاش بوده خلق کند.

در جریان نمایشگاه E3 2017، کمپانی اسکوئر انیکس در خبری غافلگیرکننده از نسخه پیش درآمد Life is Strange تحت عنوان Before the Storm رونمایی کرد که در واقع وقایع پیش از نسخه ابتدایی را به تصویر می کشد. در این نسخه پیش درآمد، دیگر خبری از مکانیک های بازی با زمان نیست و در عوض، سازندگان روی المان های داستان سرایی و عواقب پس از هر انتخاب تمرکز کرده اند.

Knack 2
سازنده: SIE Japan
ناشر: سرگرمی های تعاملی سونی
تاریخ عرضه: 5 سپتامبر – 14 شهریور
پلتفرم: پلی استیشن 4

هنگامی که کنسول پلی استیشن 4 برای نخستین بار معرفی شد، کمپانی سونی اعلام کرد که مارک سِرنی، آرشیتکت دستگاه، کارگردانی یک فرنچایز جدید به نام Knack را برعهده گرفته است. عنوان Knack اگرچه بازی جاه طلبانه ای به نظر می رسید، اما در عمل بسیار مایوس کننده ظاهر شد؛ مسئله ای که انتظارش را از مارک سرنی نداشتیم.

اما حالا مارک سرنی فرصتی دوباره یافته تا نسخه ای دنباله برای Knack را کارگردانی کند که امیدواریم به مراتب بهتر از نسخه ابتدایی ظاهر شود. درست مانند اولین Knack، نسخه دوم یک اکشن پلتفرمینگ است و بازیکن می تواند با جمع آوری آیتم های خاصی، ابعاد کاراکتر Knack را تغییر دهد تا قادر به پشت سر گذاشتن چالش های محیطی متفاوت باشد.

Destiny 2
سازنده: بانجی
ناشر: اکتیویژن
تاریخ عرضه: 6 سپتامبر – 15 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان

بیایید با خودمان روراست باشیم، بازی دستینی در ابتدا به هیچ وجه بازی خوبی نبود اما به مرور زمان و با به روزرسانی هایی که دریافت کرد، به یکی از نویدبخش ترین بازی های شوتر آنلاین نسل هشتم تبدیل شد. بسته های گسترش دهنده دستینی به قدری موفقیت آمیز بودند که حالا بیش از هر زمان دیگری منتظر ساخته جدید بانجی هستیم و امیدواریم این بار مجدداً شاهد یک بازی ناقص نباشیم که به مرور زمان با بسته های الحاقی پولی تکمیل می شود.

یکی از بزرگ ترین تغییرات دستینی 2 نسبت به نسخه اولیه، به داستان آن باز می گردد که روایت حمله نیرویی بیگانه به زمین را روایت می کند. دستینی 2 نه تنها از داستان غنی تر نسبت به نسخه ابتدایی بهره می برد بلکه مادهای بیشتر، لوکیشن ها، رویدادهای عمومی و ویژگی های به مراتب گسترده تری را شامل می شود که می تواند به محبوبیت هرچه بیشتر آن کمک کند.

Pro Evolution Soccer 2018
سازنده: کونامی
ناشر: کونامی
تاریخ عرضه: 12 سپتامبر – 21 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان، اکس باکس 360، پی سی

بازی های ورزشی، از آن عناوینی هستند که اواخر تابستان یا اوایل پاییز هر سال روانه بازار می شود و دوست داران ورزش فوتبال، 21 شهریور امسال هم می توانند منتظر نسخه جدید Pro Evolution Soccer باشند. حقیقت آن است که PES مدتی طولانی است روند افول را در پیش گرفته و تا حد زیادی از رقیب قدر خود، یعنی FIFA عقب افتاده است.

اما خوب، کونامی مثل هر سال وعده داده که با تغییرات فراوان به زمین بازی بر می گردد و باید امیدوار بود که امسال بالاخره حداقل بخشی از این وعده ها محقق شوند و گیمرها بهانه ای برای بازگشت به PES داشته باشند. البته PES همواره به خاطر گیم پلی کژوال خود شهرت داشته و هیچکس انتظار ندارد به اندازه فیفا واقع گرایانه باشد، اما بهرحال استانداردهایی وجود دارد که کونامی باید به آنها پایبند باشد.

Dishonored: Death of the Outsider
سازنده: آرکین
ناشر: بتسدا
تاریخ عرضه: 15 سپتامبر – 24 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

عنوان Death of the Outsider یک بسته الحاقی مستقل از بازی است که در واقع دنباله ای برای Dishonored 2 به شمار می رود و داستان بیلی لورک را روایت می کند که در صدد از بین بردن Outsider برآمده است؛ موجودی ماورا الطبیعی که در داستان بازی، توسط برخی از افراد پرستیده می شود.

داستان بازی چند ماه پس از وقایع نسخه دوم Dishonored جریان دارد و بازگشت بیلی لورک به Karnaca و پیوستن به استادش، یعنی Daud را تصویر می کند. در این بسته الحاقی مجزا می توانیم بیشتر با گذشته Outsider آشنا شویم و در نقش بیلی، به قابلیت های فرابشری تازه ای برای از پیش رو برداشتن دشمنان دسترسی خواهیم داشت.

Marvel Vs. Capcom: Infinite
سازنده: کپکام
ناشر: کپکام
تاریخ عرضه: 19 سپتامبر – 28 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

شاید یکی از عجیب ترین تصمیمات چند وقت اخیر کپکام، توسعه ریمستر نسخه آخر سری بازی Marvel Vs. Capcom، به جای توسعه نسخه کاملاً جدیدی از آن باشد. اما بهرحال ساخت ریمستر بازی های قدیمی به ترند اخیر صنعت گیم تبدیل شده و حالا Marvel Vs. Capcom Infinite همین ترند را ادامه می دهد.

همانطور که از نام بازی پیداست، Marvel Vs. Capcom شخصیت های دنیای بازی های کپکام را در مقابل شخصیت های دنیای کمیک های مارول قرار می دهد و بازیکنان می توانند به صورت لوکال یا آنلاین، شخصیت های محبوب دو دنیا را انتخاب کرده و در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. اگرچه MvC از آن بازی هایی نیست که به نظرمان ارزش توسعه نسخه ریمستر را داشته باشد، اما قطعاً از بازگشت به دنیای خوش رنگ و لعاب آن استقبال می کنیم.

NBA 2K18
سازنده: Visual Concepts
ناشر: 2K Sports
تاریخ عرضه: 19 سپتامبر – 28 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان، اکس باکس 360، سوییچ، پی سی

یک تابستان دیگر و یک NBA 2K دیگر. NBA 2K طی سال های اخیر در نبود هیچ رقیب دیگری، به تنها بازی ویدیویی بازار با محوریت ورزش بسکتبال تبدیل شده. در حالی که این مسئله در پاره ای از اوقات می تواند نگران کننده باشد -چون هیچ رقیب دیگری وجود ندارد و بازار تحت سلطه یک شرکت درآمده- اما 2K هر سال تغییرات فراوانی در NBA 2K به وجود می آورد و کاری می کند که مجدداً به پرداخت 60 دلار راضی شویم.

شاید مهم ترین خبر درباره NBA 2K18، آن باشد که این بازی قرار است علاوه بر پی سی و کنسول های نسل هفتم و هشتم سونی و مایکروسافت، روی کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه شود. هنوز دقیقاً مشخص نیست که نسخه نینتندو سوییچ چه تفاوت هایی با دیگر پلتفرم ها دارد، اما قطعاً پشتیبانی از دو بازیکن با یک کنسول سوییچ، در هر زمان و مکان، قابلیتی است که سبب می شود حسابی به خرید NBA 2K18 ترغیب شویم.

Project Cars 2
سازنده: Slightly Mad Studios
ناشر: Bandai Namco
تاریخ عرضه: 22 سپتامبر – 31 شهریور
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی

عنوان Project Cars قطعاً یکی از جاه طلبانه ترین بازی های ریسینگ اخیر بود که با گرافیک حیرت انگیز و گیم پلی بسیار واقع گرایانه اش، دل بسیاری از عاشقان این ژانر را ربود. حالا نسخه دوم Project Cars قرار است در روز پایانی تابستان امسال عرضه شود که علاوه بر گیم پلی تکامل یافته و گرافیک چشم نوازتر، 182 اتومبیل از 38 تولیدکننده را شامل می شود.

مضاف بر این ها، می توان منتظر 46 پیست مسابقه هم بود که مهم ترین پیست های اتومبیل رانی حال حاضر جهان را شامل می شود. موتور فیزیک جدید بازی، باعث تغییر داینامیک وضعیت پیست ها می شود و باید توجه ویژه ای به وضعیت اتومبیل خود داشته باشید تا با موفقیت پیروز شوید. ضمناً گفتنی است که Project Cars 2 از واقعیت مجازی و رزولوشن 12K هم پشتیبانی می کند که اگر به سخت افزاری قدرتمند دسترسی داشته باشید، روحتان را جلا خواهد داد!

منبع:آخرین خبر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد