جهش میلیارد دلاری محتوای آنلاین ویدیویی

به گزارش فناوری فرهنگی، در روزهایی که بسیاری منتظر فصل پنجم سریال خانه پوشالی (House of Cards) به عنوان یکی از تولیدات پلتفرم آنلاین نتفلیکس هستند، این شرکت اعلام کرده است که در سال جاری (۲۰۱۷) شش میلیارد دلار بر روی تولید محتوای ویدیویی هزینه خواهد کرد. چنین سرمایه‌گذاری در حالی است که هنوز هیچ پلتفرم آنلاینی جایگزین صد در صد سرویس‌های مختلف تلویزیونی و ویدیویی همچون شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای، کابلی، و نسخه‌های دی وی دی فیلم‌های سینمایی نشده است.


این خبر آن جا جالب‌تر می‌شود که آمازون نیز به عنوان رقیب نتفلیکس از سرمایه‌گذاری چهار و نیم میلیارد دلاری در این حوزه خبر داده است. چنین سرمایه‌گذاری‌هایی در کنار رشد روزافزون کاربران پلتفرم‌های آنلاین و جذابیت‌های محتوای ویدیویی نشانه اهمیت بیش از پیش محتوای خلاق در اقتصاد آینده دنیا است.

منبع:شبکه نوآوری

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد