استقبال تولیدکنندگان ایرانی از جشنواره اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، ابوالقاسم سلیمانی دبیر بخش امور نمایشگاهی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از افزایش میزان شرکت‌کنندگان در این جشنواره خبر داد.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی در گفت‌وگویی اعلام کرد که دو سالن نمایشگاهی کانون در متراژ 5هزار مترمربع با کیفیت بخشی تجهیزات فنی و خدمات خود، تاکنون امکان حضور 103 شرکت را در این نمایشگاه‌ها فراهم کرده است.
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون ادامه داد: «تاکنون ثبت‌نام برای هر دو سالن انجام شده است اما همچنان 16 غرفه خالی است. بر این اساس تاکنون 87 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.»
وی با تاکید بر استقبال از این نمایشگاه گفت: «سال گذشته این نمایشگاه 71 غرفه داشت. اما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده است تا سالن دیگری را نیز در صورت استقبال برای امور نمایشگاهی تجهیز کند.»
سلیمانی با بیان این مطلب که ثبت‌نام‌های امسال الکترونیکی بوده است این شیوه از ثبت‌نام را دارای مزایا و معایبی خواند.
او گفت: «ثبت‌نام الکترونیکی این امکان را فراهم آورد تا تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان در کنار یکدیگر قرار بگیرند و فرصت برابر برای شرکت‌هایی ایجاد شود که زودتر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، بنابراین سوء برداشت‌ها از دخالت کانون در انتخاب غرفه‌ها حل شد. با این حال نظارت اولیه‌ی ما دچار تاخیر شد. اما فهرست اولیه‌ی شرکت کنندگان در اختیار شورای نظارت بر اسباب‌بازی قرار گرفته است و امیدواریم نتایج آن به زودی اعلام شود.»
وی بار دیگر عنوان کرد که آن دسته از علاقه‌مندان که تا پیش از این موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند به پایگاه این جشنواره به نشانی www.Sell.toycouncil.com/exhibition و یا پایگاه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون به نشانیwww.markazafarineshha.ir مراجعه کنند، با این حال شرکت‌هایی که پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند باید تا 15 روز آینده برای تکمیل ثبت‌نام به صورت حضوری مراجعه کنند.
گفتنی است سومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی 24 تا 28 مرداد از ساعت 14 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

منبع: آرتنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد