مبارزه در خلیج عدن ۲ رونمایی می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه سی و یکم تیر ماه از بازی آندرویدی مبارزه در خلیج عدن ۲ رونمایی می‌کند.
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز شنبه ۳۱ تیرماه از بازی آنرویدی “مبارزه در خلیج عدن ۲” با حضور حجت‌‎الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمنده کل ارتش رونمایی می‌‌کند.
سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این باره گفت: امروز بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی مجموع گسترده‌ای از افراد از هر طیف‌، سن، جنس و شغلی را در بر می گیرد و نسبت میزان استفاده از آن بیشتر از تلویزیون و سینما شده و به یکی از ایزارهای تبلیغ و در واقع رسانه های اثر گذار تبدیل شده است.
وی همچنین گفت: پیشرفت فناوری و ارائه محتوا تحت بستر نت و وب بر روی تلفن همراه و تبلت و سادگی استفاده و دسترس پذیری آن، موجب افزایش چشمگیر ضریب استفاده و البته نفوذ آن شده است. لذا پتانسیل و ظرفیت بالایی در این زمینه برای تبلیغ و تحت تأثیر قرار دادن مخاطب بوجود آمده است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه افزود: مبارزه در خلیج عدن یک بازی رایانه‌ای ایرانی در سبک تیراندازی اول شخص و اولین بازی رایانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد که پس از پشت سر گذاشتن مراحل ایده پردازی، طراحی و تولید، توسط مدیریت امور هنری ارتش و تیم سازنده (موسسه رسانه پرداز آمیتیس) که نزدیک به دو سال به طول انجامید، در تاریخ یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور ریاست (وقت) سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و نیز فرمانده نیروی دریایی ارتش، رونمایی شد.
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با توجه به استقبال خوب مخاطبین از این بازی رایانه ای با همفکری تیم سازنده از نیمه دوم سال ۱۳۹۵، بدنبال ارائه نسخه جدیدی از بازی مبارزه در خلیج عدن بود که ادامه روایت داستان نسخه قبل باشد.
وی افزود: در نسخه جدید؛ این بازی تحت پلتفرم اندروید، قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند و تبلت را دارد و ان شاءلله موفقیت نسخه قبلی خود را که قابلیت نصب بروی رایانه را داشت، بدست خواهد آورد.
سرتیپ دوم تقی خانی در پایان اهداف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از توجه ویژه به رسانه های نو و جدید را، ایجاد حس اقتدار و امنیت در جامعه، نمایش سختی ها و مرارت های ارتش در دفاع از منافع ملی و مبارزه با تهدیدهای نرم دشمنان برشمرد و گفت: پر کردن اوقات فراغت خانواده های کارکنان ارتش با محصولات مبتنی بر ارزش های اسلامی- ایرانی یکی از اولویت های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بعنوان متولی امور فرهنگی در ارتش می باشد.
شایان ذکر است اهمیت فضای مجازی و به ویژه بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی موجب شده معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه، تولید اینگونه بازیها را مورد تاکید قرار دهد و تولید بازی‌هایی نظیر شکارچی و صاعقه در مرکز تولید بازی های رایانه ای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و نیز پیش تولید بازی نوهد مربوط به تکاوران نیروی زمینی و بازی موبایلی قطار ابدی که بزودی رونمایی خواهد شد، در همین راستا می باشد.

منبع: نویدتهران

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد