ارایه ضمانت‌نامه اعتباری به صنایع کوچک آنلاین شد

به گزارش فناوری فرهنگی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک این امکان را برای صنایع کوچک دارای کمتر از 50 نفر نیروی کار که یازمند دریافت وام بانکی هستند اما با کسری وثیقه روبرو هستند، فراهم کرده که از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، ضمانت‌نامه اعتبار یدریافت کنند. این امکان از ابتدای امسال به صورت آنلاین ممکن شده است و متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صنعت معدن و تجارت درخواست خود را ثبت کنند. هم‌اکنون این سرویس در سالن دولت الکترونیک نمایشکاه الکامپ عرضه شده است و این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا بتوانند از ویژگی‌های ضمانت نامه صندوق که هفتاد درصد اصل سود تا 85 درصد اصل سود در مناطق کمتر برخوردار را شامل می‌شود مطلع شوند.

نحوه ارایه ضمانت‌نامه اعتباری از طریق اعتبارسنجی صنایع کوچک و نیز دریافت رتبه لازم متقاضضیان است. به این ترتیب که متقاضیان با ثبت نام و تشکیل پرونده در جهت توانایی و سوابق مالی، میزان اشتغال، و توجیه پذیری طرح مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نهایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به آنها ضمانت نامه اعتباری ارایه می‌دهد.

گفته می‌شود در صورتی که امکان تشخیص هویت دیجیتال و امضای الکترونیکی فراهم شود، این امکان وجود دارد که حتی تاییدیه‌های نهایی این سرویس نیز به صورت آنلاین و بر بستر خدمات دولت الکترونیکی عرضه شود.

منبع: ایران الکامپ

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد