خبرهایی برای تلاشگران عرصه‌ی پی‌نما؛بسته‌های حمایتی ستاد توسعه‌ی فناوری‌های نرم و هویت‌ساز

به گزارش فناوری فرهنگی، به تازگی ستاد توسعه‌ی فناوری‌های نرم و هویت‌ساز حمایت‌هایی را جهت تشویق تولید، پژوهش و ترویج در زمینه‌ی «صنایع فرهنگی» در نظر گرفته و یکی از این صنایع «پی‌نما»ست. این حمایت‌ها به صورت نقدی است و برای حمایت از هر فعالیت در آئین‌نامه سقف پرداخت مشخصی وجود دارد. متقاضیان می‌بایست فرم درخواست و مدارک لازم را به منظور داوری در کارگروه‌های تخصصی ستاد ارسال ‌نمایند. شرایط و مدارک مورد نظر در فایل «آئین‌نامه» درج شده و قابل دانلود است. در کنار پی‌نما سایر صنایع فرهنگی که مشمول حمایت‌ ستاد می‌شوند عبارتند از: گردشگری، رسانه‌های دیجیتال، پویانمایی، اسباب‌بازی، طراحی صنعتی، بازی‌های رایانه‌ای، معماری و طراحی محیطی و…

اقدامات مورد حمایت

فعالان عرصه‌ی پی‌نما چنانچه در این حوزه اثر یا فعالیتی داشته‌اند که جزو شاخه‌های زیر قرار می‌گیرد در ادامه با ما همراه باشند:

برای هر یک از عناوین فوق یک «آئین‌نامه» وجود دارد که با دریافت و مطالعه‌ی آن از شرایط لازم برای دریافت بسته مطلع خواهید شد. سپس با دریافت فرم درخواست فعالیت مورد نظر، آن را تکمیل و به آدرس info@peinama.ir ایمیل کنید. ستاد پس از بررسی کارشناسی درباره‌ی درخواست اعلام نظر خواهد کرد.

خانه‌ی پی‌نما به فعالان و نخبگان این عرصه نوید می‌دهد که داوران کمیته‌های تخصصی ستاد نگاهی ویژه به مؤثر بودن فعالیت‌های آنان در ترویج و ارتقاء سطح کیفی پی‌نمای ایران خواهند داشت.

لذا چنانچه در حال تدوین پایان‌نامه‌ای با موضوع پی‌نما هستید، کتابی در این حوزه در دست چاپ دارید، دست‌اندرکار برگزاری نمایشگاهی در داخل یا شرکت‌کننده‌ی نمایشگاه خارجی‌ای بوده‌اید و… با تکمیل فرم مربوطه و ارسال مدارک (که شرح آن در آئین‌نامه‌ها ذکر شده است) برای ثبت‌نام بسته‌ی حمایتی اقدام کنید. یادآوری این نکته ضروری است که دانشجویان، اساتید و هنرمندان گرامی بایستی در تکمیل فرم‌ها دقت نموده و اطلاعات مورد نیاز برای بررسی درخواست را به طور کامل و صحیح ذکر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی تلاش‌گران عرصه‌ی پی‌نما

منبع: خانه پی نمای ایران 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد