تلاش برای تدریس رشته تولید بازی‌های رایانه‌ای در قم

به گزارش فناوری فرهنگی، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در قم، با تاکید بر اینکه قم از قطب‌های چاپ و نشر است، اظهار کرد: تدریس رشته‌های گرافیک در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم می‌تواند در ارتقای کیفیت طراحی‌های مختلف در کتب و اقتصاد نشر تاثیرگذار باشد به همین علت طی سال‌های اخیر این رشته به صورت ویژه در مرکز فرهنگ و هنر قم دنبال شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای و تصویری تولیدات دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی در حال اکران است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در ترم‌های آینده رشته تولید بازی‌های رایانه‌ای را در قم ارائه کنیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مجامع صنفی تخصصی نمی‌توانیم بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی دانشجویان را به بازار کار وارد کنیم به همین علت تا کنون جلسات مختلفی با مجامع مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تحقق شعارهای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: اگر بتوانیم تخصص‌های هنری را به دانشجو آموزش می‌دهیم و این افراد می‌توانند با کمترین سرمایه‌گذاری به اشتغال بپردازند به همین علت در این عرصه ارزش افزوده بسیاری داریم.

منبع:قم نیوز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد