شیراز، میزبان بازی های رایانه ای پایتخت جوانان جهان اسلام

به گزارش فناوری فرهنگی، مدیر موسسه نواندیشان سپهر پارسی به عنوان مسئول برگزاری این رقابت ها روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت : این موسسه با هدف معرفی بازی های یارانه ای، بومی با محتوای اسلامی و جذب و شناسایی استعدادهای درخشان در این زمینه تشکیل شده است.
آرزو حسین آبادی افزود: هم اینک برای این مسابقات 200 نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده اند و از آنجا که زمان ثبت نام تا روز آغاز بازیها در نظر گرفته شده است، به نظر می رسد تعداد بیشتری در این پیکار ها شرکت کنند .
وی اضافه کرد: بازی ماشین سواری ( blur) برای بانوان و فوتبال 2017 (FIFA – pes ) برای آقایان در نظر گرفته شده که جذابیت های زیادی دارد.
حسین ابادی ادامه داد: این رقابت ها 17 مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس آغاز می شود و تا بیستم همین ماه ادامه دارد .
مسئول موسسه نواندیشان سپهر پارسی گفت : برگزاری دوره های آموزشی در تمام سطوح کامپیوتر، پر کردن اوقات فراغت جوانان به صورت مفید با بازی های رایانه ای، تقویت کار گروهی و مسئولیت پذیری از طریق برگزاری چندین دوره مسابقات بازیهای رایانه ای به صورت کشوری و ساخت و تولید بازی انیمیشن از دیگر اهداف این موسسه است.
وی بیان کرد : جوایز این مسابقات 200 میلیون ریال است و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

منبع:ایرنا

کانال-1-300x74

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد