تبلیغات، نیاز اصلی تولیدکنندگان اسباب‌بازی است

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری ، یک عروسک‌ساز از جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی خواست تا در حوزه‌ی تبلیغات و نمایش آثار هنرمندان در طول سال نیز قدم بردارد.

مژده دانش‌پژوه ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: «این حرکت که قطعا وجهه‌ی حمایت از تولیدکنندگان و معرفی آن‌ها را دارد سبب خوشحالی است. به‌ویژه آنکه آثار بومی و ایرانی در آن به نمایش در می‌آید. و متاسفانه نسل کنونی نیز با این هنر آشنا نیستند و ضرورت وجود چنین جشنواره‌ای احساس می‌شد.»

وی ضمن قدردانی از بخش ایده‌های نو این جشنواره که فرصتی است برای ارایه‌ی آثار خلاقه؛ افزود: «گمان می‌کنم کانون می‌تواند از شیوه‌های جدید تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در فعالیت‌هایش از جمله در حوزه ثبت آثار شورای نظارت بر اسباب‌بازی استفاده کند در حال حاضر بسیاری از هنرمندان و فعالان حوزه‌ی کودک و هنرمندان آزاد در جریان فعالیت‌های کانون نیستند.»

این عروسک‌ساز و تصویرگر خاطرنشان کرد که جشنواره اسباب‌بازی می‌تواند نقش خود در حمایت از هنرمندان را در قالب تبلیغات برای آن‌ها عملی کند: «کانون فضای حرفه‌ای و گسترده‌ای دارد که می‌تواند از آن در راستای نمایش و تبلیغ آثار هنرمندان حوزه‌ی کودک و نوجوان استفاده کند. به همین دلیل گمان می‌کنم نقش حمایتی جشنواره‌ی اسباب‌بازی در طول سال بایستی در این راستا تعریف شود.»

سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 24 تا 28 مرداد 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد