تولیدکنندگان اسباب‌بازی نیازمند حمایت‌اند

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین بختیاری، تولید کننده محصولات اسباب‌بازی «ریما و راما» در این‌باره گفت: ۹ سال است که در این حوزه به عنوان واردکننده مشغول به فعالیت بودم اما دو سال اخیر در نظر دارم که خودم طرح‌های در دست را تولید و به بازار ارایه کنم.

وی که پیش از این طرح‌های خود را به سازندگان چینی داده و محصول ساخته شده را به کشور وارد می‌کرد، ادامه داد: عروسک‌های ریما و راما (دختر و پسر) نیز از طرح‌های خودم و در راستای برندسازی و ترویج محصولات ایرانی است که اکنون در مرحله طراحی و آماده‌سازی لباس برای این عروسک‌ها هستیم.

بختیاری که، افزود: در حال حاضر حدود ۱۷۰ طرح آماده اسباب‌بازی در دست دارم که در صدد هستم به ترتیب و بر اساس امکانات در شورای نظارت بر اسباب‌بازی زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ثبت برسانم و بعد هم به بازار ارایه دهم.

این تولید کننده که معتقد است تولید کننده محصولات اسباب‌بازی در داخل کشور باید مورد حمایت‌های دولتی قرار بگیرد با محصول جدیدی به اسم «پرتاب حلقه و طناب» در سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور یافته است، ادامه داد: همه محصولات ما با محور توجه به محیط زیست تولید می‌شود و از این جهت محصولات ما از مواد طبیعی و قابل بازیافت است.

وی هدفش برای حضور در جشنواره ملی اسباب‌بازی را آشنایی بازدیدکنندگان با محصولات خود اعلام و اظهار کرد: ما محصول جدیدمان را با تخفیف ۵۰ درصدی در جشنواره عرضه کرده‌ایم و هدف اصلی آشنایی مراجعه‌کنندگان با محصولات ماست.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد