پرداخت ۶۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به برگزیدگان سومین جشنواره ملی اسباب بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن حضور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی از پرداخت شش میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید به نفرات برگزیده این جشنواره خبر داد.


در سومین جشنواره ملی اسباب بازی ۱۵ اثر ثبتی، ۵ اثر تولیدی، ۳ اثر ایده بازار به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند که ضمن دریافت لوح تقدیر و جوایز از تسهیلات حمایتی صندوق نیز بهره مند شدند.
علیرضا حاجیان زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز ضمن سخنرانی در این مراسم با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال دو واقعیت مهم و امید بخش را آشکار کرد. افزایش معنادار استقبال مردم از نمایشگاه و دقت نظر در انتخاب اسباب بازی ها نشان می دهد که والدین و بچه‌ها نسبت به انتخاب هایشان حساس شده اند و این امر می تواند سبب پیشرفت این صنعت هنر شود.

حاجیان زاده افزود: اگرچه سهم بازار داخلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد اما میل به دستیابی به اسباب بازی‌های مفیدتر به شکل معناداری بالا رفته است و این دوره از جشنواره ملی اسباب بازی را می توان دوره امید خواند.
امسال همچنین ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با هدف توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان در زمینه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز در کشور، حمایت از فرایند تجاری‌سازی ایده‌های برتر اسباب‌بازی را به عنوان یکی از موضوع‌های فن‌آوری‌های اصلی فرهنگی سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و در این راستا از دو اثر به دلیل نوآوری در ایده و طراحی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین متناسب با ظرفیت‌ها و نیاز کشور با عنوان «جایزه‌ی فن‌آوری» در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی تقدیر کرد.

منبع صندوق کار آفرینی امید

کدخبرنگاری۱۸۰۱

منبع: آتیه کار 

کانال-1-300x74

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد