امضای تفاهم‌نامه بین معاونت علمی ریاست‌ جمهوری و آستان قدس

به گزارش فناوری فرهنگی،  ویژه ‌برنامه‌ «سوغات فرهنگی در خدمت زائر رضوی» همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر با همکاری به‌نشر و دبیرخانه سوغات فرهنگی زائر آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه که با هدف گسترش کالاهای فرهنگی در سبد سوغات زائران حضرت رضا(ع) و حمایت از تولید صنایع خلاق ملی برگزار می‌شود، شامل، اختتامیه جشنواره ملی بُشری، افتتاح فروشگاه بزرگ سوغات فرهنگی زائر رضوی، رونمایی از تولید محصولات سوغات فرهنگی زائر و امضای تفاهم‌نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و معاونت علمی ریاست‌جمهوری در حوزه سوغات فرهنگی زائر است.
افتتاح فروشگاه بزرگ سوغات فرهنگی زائر رضوی در نیم‌طبقه دوم فروشگاه مرکزی به‌نشر به عنوان بخش دیگری از این ویژه‌برنامه است، در این فروشگاه بیش از ۳۰۰۰ نوع کالای فرهنگی که به عنوان سوغات فرهنگی زائر از تولیدکنندگان سراسر کشور جمع‌آوری شده، به نمایش گذاشته شده که قرار است با حضور تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شود و در ادامه همچنین حدود ۱۰۰ عنوان محصول تولیدی سوغات فرهنگی زائر رضوی رونمایی خواهد شد.
همچنین در این مراسم قرار است تفاهم‌نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با حضور جمعی از مدیران هر دو نهاد در راستای حمایت از فعالان عرصه سوغات زائر به امضاء برسد.
یادآور می‌شود، ویژه برنامه «سوغات فرهنگی در خدمت زائر رضوی» ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه، چهاردهم شهریورماه در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار خواهد شد.

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد