در این رویداد چه اتفاقی می‌افتد؟

به گزارش فناوری فرهنگی، در این رویداد شما باید نمونه‌ی یک بازی رایانه‌ای که به‌جای کنترل‌های معمول صفحه‌کلید و ماوس و لمس صفحه و … با حرکت کنترل شود را بسازید. می‌توانید MVP محصول خود را از قبل بسازید و در طول رویداد فقط به مدل تجاری و کسب درآمد آن به‌کمک مشاوران و مربیان بپردازید یا اینکه در طول همان رویداد بازی را خلق کنید.

این بازی می‌تواند:

  • یک بازی درمانی (Therapeutic Game) باشد و برای بیمارانی که نیاز به توانبخشی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، ارتوپدی و … دارند مورد استفاده قرار گیرد؛
  • یک بازی ورزشی (Exergame) باشد و برای جذاب‌ کردن تمرینات ورزشی و همینطور ثبت و تعیین میزان آمادگی ورزشکار به‌کار رود؛
  • یک بازی آموزشی یا حتی سرگرمی باشد که مخاطب خود را به‌جای نشستن، به تحرک و جابجایی برای پیش بردن هدف بازی وادار کند.

ساخت این بازی‌ها دو هدف مشخص دارد؛ یکی اینکه روند خسته‌کننده‌ی تمرینات ورزشی یا درمانی را جذاب کنیم و دیگر اینکه در پشت صحنه، گزارش دقیقی از اطلاعات حرکتی بازیگر ثبت کنیم تا متخصص مربوطه بتواند از وضعیت جسمی او مطلع شود و برای تمرینات بعدی او برنامه‌ریزی کند.

برای ساخت بازی موردنظرتان، می‌توانید از سخت‌افزارهای تشخیص حرکت مانند ژیروسکوپ و کامپس و … استفاده کنید یا از فناوری‌های دیگری مانند کینکت، لیپ موشن و یا هدست‌های واقعیت مجازی مانند HTC و Oculus Rift بهره ببرید.

هرآنچه برای ساخت بازی نیاز دارید را باید همراه خود داشته باشید. کامپیوترهای قوی برای اجرای پروسه‌های سنگین مانند بازی‌های VR‌ در محل برگزاری موجود است.

در این وبگاه تلاش می‌کنیم شما را با نمونه محصولات یا نیازمندی‌های این حوزه‌ها آشنا کنیم. منتورهای باتجربه در این راه به ما کمک خواهند کرد.

چرا در این رویداد شرکت کنم؟

جوایز ارزنده برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است!

حامیان بزرگ رویداد فرصتهای ویژه همکاری برای شما خواهند داشت!

شبکه افراد حرفه ای خود را با حضور در این رویداد کامل خواهید کرد!

منتورهای باسابقه در حوزه‌های بازی‌سازی، مکانیک، الکترونیک، پزشکی، ورزش و … در این رویداد همیار و همراهتان هستند!

شرکت در یک رقابت هیجان انگیز، یادگیری و تجربه!

تیم‌های برتر امکان استقرار در مرکز بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان و جذب سرمایه از آفرینشگاه شزان جهت تکمیل بازی خود را خواهند داشت!

زمان و مکان برگزاری

 

۲۸ تا ۳۱شهریور ۱۳۹۶ – دانشگاه اصفهان – تالار پیامبر اعظم

منبع: تابناک

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد