ایرانی، ایرانی بازی کن

به گزارش فناوری فرهنگی، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات «بازی‌جام» با اهدای جوایزی ارزشمند به برندگان بخشهای مختلف مسابقه، برگزار شد.
مسابقات بازی های موبایلی«بازی‌جام» مراسم اختتامیه مسابقات خود را در خلال برگزاری جشنواره الکام گیمز در باغ کتاب تهران برپا داشت.


بر اساس این گزارش جشنواره بازی‌های موبایلی “بازی جام” از اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سراسری و بر روی اپلیکیشن موبایل «بازی جام» و با پیام « ایرانی، ایرانی بازی کن و بازی ایرانی هم کالای ایرانی است» برگزار شده بود و علاقمندان در ۵ رشته بازی موبایلی ایرانی به بازی پرداخته بودند.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور سید محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در باغ کتاب تهران و با اهدای جوایز ۵، ٣ و ١ میلیون تومانی به نفرات برتر هر رشته برگزار شد.
سجادی نیری در سخنان کوتاهی به فعالان صنعت بازی سازی ایرانی توصیه کرد تا با نگاهی جهانی به سمت تولید با کیفیت‌تر حرکت کنند تا بتوانند سیکل معیوب موجود بین نیاز بازار به بازی با کیفیت و همچنین نیاز بازی‌سازان به بازار مناسب را به یک فرایند مطلوب تغییر دهند. در این راه ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز نیز در کنار ایشان بعنوان تسهیل‌گر همراه خواهدبود.
در ادامه و پس از سخنرانی دو تن از مدیران استودیوهای بازی ساز ایرانی، جوایز دور اول مسابقات «بازی‌جام» به برندگان این دوره که از تهران، شهر ری، اصفهان، رودسر، کاشان، تبریز، سنندج، کرمان، میانه، رفسنجان و شهریار بودند، اهدا شد.
لازم به ذکر است که دور دوم مسابقات «بازی‌جام» هم‌اکنون همراه با جشنواره الکام گیمز در باغ کتاب تهران درحال برگزاری است.

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد