نمایشگاهی از روند تولید انیمیشن‌ها/ انیماتورها توضیح می‌دهند

به گزارش فناوری فرهنگی، نمایشگاه «زیر گنبدکبود» شامل آثاری است که در مراحل مختلف تولید انیمیشن‌های استودیو گنبدکبود، طراحی شده‌اند.

در این نمایشگاه ۴۰ اثر از مراحل اولیه تولید انیمیشن مانند استوری برد، طراحی شخصیت و ایده‌های اولیه بصری به نمایش در می‌آید و این آثار در نشستی با حضور هنرمندان و انیماتورهای این استودیو تشریح و تحلیل می‌شود.

استودیو گنبدکبود سال ۱۳۸۶ توسط بابک و بهنود نکویی تاسیس شده و طی یک دهه فعالیت مستمر، انیمیشن‌ کوتاه استریپی (راه یافته به لیست بلند اسکار)، تعداد قابل توجهی تیزر و وله‌های انیمیشنی تولید کرده است. سریال صد قسمتی «روبی و جوجه‌ها» نیز از جمله تولیدات این استودیو است که ۷ قسمت از آن نوروز امسال از تلویزیون به نمایش در آمد.

همچنین آثار این استودیو جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف به دست آورده که از آخرین آنها می‌توان به جایزه بهترین متحرک‌سازی از جشن خانه سینما و ۲ جایزه بخش ملی و بین‌المللی بهترین اثر تلویزیونی دهمین جشنواره پویانمایی تهران اشاره کرد.

افتتاحیه نمایشگاه «زیرگنبدکبود» ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مدیران و هنرمندان این استودیو، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان انیمیشن‌ساز و طراحان در گالری نامی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۲۰ روزهای ۲۸ مهر تا ۴ آبان به نشانی خیابان طالقانی، بعد از خیابان ایرانشهر، خانه هنرمندان، گالری نامی مراجعه و از آثار این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع:برنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد