قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری ساخت انیمیشن در آسیا

به گزارش فناوری فرهنگی، کمپانی‌های «وینگزمدیا»، «تاینی‌آیلند» و «شل‌هات تایلند» در قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری برای ساخت انیمیشن به دنبال خلق شرکتی چینی معادل «ماروِل» برای مخاطب بین‌المللی هستند.

کمپانی‌های «وینگزمدیا» «تاینی‌آیلند» و «شل‌هات تایلند» در قراردادی 250 میلیون دلاری برای ساخت انیمیشن به دنبال خلق شرکتی چینی معادل «ماروِل» برای مخاطب بین‌المللی هستند.

شرکت سنگاپوری «تاینی‌آیلند» و شرکت تایلندی «شلهات اینترتِینمنت» قراردادی به مبلغ 250 میلیون دلار برای تولید 10 فیلم با شرکت «وینگزمدیا» امضا کردند. وینگز مدیا بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه «گروه رسانه‌ای شانگهای» است.

این شرکت‌ها معامله‌ای انجام داده‌اند که بزرگ‌ترین پروژه انیمیشن در آسیا است. با این همکاری، شرکتی چینی معادل «ماروِل» هالیوود برای مخاطبین بین‌المللی ایجاد می‌شود. سریال انیمیشن «فضاپیمای ام‌زی:2049» و «مدافعان خیالی» که مجموعه اول در سال 2020 منتشر می‌شود از جمله این قرارداد بزرگ هستند.

انیماتورهای شاخص جهانی همچون کارگردان، پل چانگ که مجموعه‌های «ماداگاسکار» «شرِ» و «راجر رابیت»

را برای کمپانی انیمیشن«دریم‌وورکس» «دیزنی» «برادران وارنر» و «متروگلدوین‌مایر» خلق کرده‌اند، برای ساخت فیلم‌های این مجموعه به خدمت گرفته شده‌اند.

منبع: روزنامه نصف جهان

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد