هفته بازی پاریس کلید خورد/بزرگ‌ترین کتاب فروشی بازی‌های کامپیوتری

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از آسوشیتدپرس، «هفته بازی‌های پاریس» ۲۰۱۷ که از دیروز یکم نوامبر شروع به کار کرده و تا پنجم همین ماه به کار خود ادامه می‌دهد برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی مجموعه‌ای کامل از بازی‌های جهان را ارایه می‌کند.

هفته بازی‌های پاریس که به عنوان PGW شناخته می‌شود مکانی سالانه برای ارایه بازی‌های ویدیویی است که در اکسپو پورت پاریس برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در عین حال مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های مربوط به این بازی‌ها را گرد آورده‌است.

کتاب‌های جذاب، مقاله‌ها، راهنمای بازی‌ها، کمیک‌بوک‌هایی درباره بازی‌های کامپیوتری، کتاب‌های راه حل بازی‌ها و حقه‌ها…همه وهمه در قالب بزرگترین کتاب فروشی بازی‌های کامپیوتری در هفته بازی پاریس گردآوری شده‌اند.

این مجموعه که از سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرده امسال در هشتمین سال برگزاری خود برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌است. از جمله در نشست مطبوعاتی سونی برای معرفی بازی‌های در راه که یک روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه برگزار شد، اطلاعات جالبی درباره بازی‌های در دست انتشار ارایه شد.

شمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه هر سال بیشتر می‌شود و سال پیش ۳۱۰ هزار نفر از این رویداد پنج روزه بازدید کردند.

این نمایشگاه یکی از پنج نمایشگاه بزرگ بازی‌های ویدیویی در جهان است. نمونه مشابه این نمایشگاه در آمریکا امسال میزبان ۶۸ هزار نفر بازدید کننده بود. نمایشگاه بازی‌های توکیو نیز سال پیش ۲۷۱ هزار نفر را به خود جلب کرده بود. با این حال نمایشگاه گیمزکام آلمان بیش از ۳۴۵ هزار بازدید کننده داشت.

هفته بازی‌های پاریس در فضایی به وسعت ۸۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود و امسال ۱۸۲ شرکت کننده در غرفه‌های خود تازه‌های بازی‌های جهانی را ارایه می‌کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد