هم‌اندیشی شتاب‌دهنده‌ها در پنجمین جشنواره ربع رشیدی

به گزارش فناوری فرهنگی، در نشست هم‌اندیشی شتاب‌دهنده‌ها نهادهای سیاست‌گذار و دولتی، سرمایه‌گذاران ،صندوق‌های ریسک‌پذیر و مراکز خدمات سرمایه‌گذاری به‌عنوان حلقه‌های اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان که نقش اساسی در تحقق مأموریت های شتاب‌دهنده‌ها دارند گرد هم می‌آیند.
هدف از این نشست معرفی شتاب‌دهنده ها، اهداف آنها و فرایند شتابدهی به نوآوران و فناوران است. همچنین طرح دغدغه‌ها و مشکلات شتاب دهی وهم اندیشی برای حل مشکلات و کارآمد کردن عملکرد شتاب‌دهنده‌ها از دیگر اهداف نشست است.
سخنرانی ها و نشستهای این رویداد شامل معرفی شتابدهنده ها و نقش آنها در اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان، ارائه گزارش عملکرد شتابدهنده ها ، طرح دیدگاههای نهاد های سیاستگذار در خصوص فرایند شتاب دهی ، طرح دغدغه های سرمایه گذاران در تعامل با شتابدهنده ها ، طرح دغدغه های صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر در تعامل با شتاب دهنده ها ، معرفی وقف علم و فناوری و نقش خیرین درپشتیبانی از شتابدهنده ها و نیز طرح نیاز و دغدغه های استارت آپها در فرآیند شتاب دهی می شود.
نشست هم اندیشی شتابدهنده ها همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی ” RINOTEX2017″ و 23 آّان ماه برگزار خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 تا 24 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد