پنجمین نمایشگاه ربع رشیدی را مبتنی بر برنامه وعملیاتی دیدم / تحقق برنامه های فناورانه نیازمند مدیران توسعه گرا است

به گزارش فناوری فرهنگی، مریم جوان شهرکی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: امسال دو موضوع تجاری سازی و ارتباط بین المللی پررنگ تر از سال های گذشته به چشم می خورد ، اتصال به بازارهای بین المللی در بخش های صنعتی ، اقتصادی و … بسیار مفید خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: این نگاه همس با برنامه کاری سازمان های بین المللی است و امیدوارم در برنامه ریزی ها این ارتباطات تنها در بحث سفارتخانه ها خلاصه نشود بلکه شرکت ها به صورت رودرو در این برنامه مشارکت داشته باشند.
جوان شهرکی، جایگاه برجسته شهر تبریز در بحث های اقتصادی و صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: صرفا نظر از تعارفات معمول ، به نظر  من تبریز پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به مرکز علم وفناوری را دارد .
وی یادآور شد: نقش مدیران ارشد در تحقق برنامه های مبتنی بر فناوری بسیار مهم است و خوشبختانه مدیران استان آذربایجان شرقی نگاه توسعه گرایی دارند که این خود در تحقق برنامه ها بسیار مهم است .
نماینده یونیدو در ایران، توانمند بودن بخش خصوصی در استان آذربایجان شرقی را یک مزیت دانست و گفت: انباشت سرمایه این استان بومی است . این یکی از نکات قوت این استان است.

گفتنی است، “پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی” از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می شود.

منبع:منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد