نقش موثر رسانه‌ها در تشویق مردم برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش فناوری فرهنگی، سید محسنی لطیفی در بازدید از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و اعتماد سرمایه‌گذاران به این گونه شرکت‌ها، بیان کرد: این کار در ابتدا نیاز به فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به ویژه از سوی رسانه‌ها دارد تا موضوعات و مسائل را برای مردم تبیین کرده و آنان را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کنند.

وی ادامه داد: شاید دیگر بخش‌ها برای مردم ملموس‌تر است و از این رو تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها دارد؛ در حالیکه با نشان دادن مثال‌های عینی به مردم و قابلیت‌ شرکت‌های دانش بنیان، می‌توان سرمایه‌گذاران را به این سمت کشاند.

وی با اشاره به این‌که بخش‌های مختلف این نمایشگاه نشان دهنده‌ی پتانسیل‌ بالای جوانان کشور است، گفت: باید به ظرفیت‌های موجود در کشور توجه شود و با نگاه ویژه مسئولان و حمایت‌های مادی و معنوی دستگاه‌ها از این گونه رویدادها و برنامه‌ها، می‌توان شاهد توسعه و پیشرفت در کشور بود.
گفتنی است، “پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی” از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می شود.

منبع:منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد