همکاری با کشورهای بلاروس، اکراین و روسیه در اولویت کاری صندوق است/ نمایشگاه ربع رشیدی در جذب مشتری موفق بوده است

به گزارش فناوری فرهنگی، محمد مهدی رحیمی در بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، اظهار کرد: نمایشگاه ربع رشیدی در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است و طبق ارزیابی اولیه، استقبال خوبی از نمایشگاه به عمل آمده و شرکت‌ها توانستند مشتریان‌ خوبی پیدا کنند و این نمایشگاه در جذب مشتری خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات در بخش صنایع کوچک و نانو تکنولوژی از این نمایشگاه، گفت: انتظار می‌رفت بستر برای حضور صندوق‌های وی سی و پژوهش فناوری در این نمایشگاه فراهم می‌شد.

رحیمی در ارتباط با حمایت صندوق از فناوران، گفت: حمایت ما به دو بخش حمایت از شرکت‌های زیر نظر صندوق و شرکت‌های دانش بنیان تقسیم می‌شود که شرکت توسعه‌ی مبادلات و فناوران ایرانیان یکی از شرکت‌های زیر نظر صندوق است که در این نمایشگاه بخشی برای عرضه‌ی محصولات این شرکت اختصاص داده شده است، این شرکت یک سایت هم آوری دارد؛ به طوری که فروشندگان و خریداران مواد اولیه از طریق این شرکت مواد اولیه خود را فروخته و یا خریداری می‌کنند.
وی افزود: همچنین صندوق به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات داده، ضمانت نامه صادر کرده و کارگزاری مالی نهادهای دولتی را انجام می‌دهد.
گفتنی است، “پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی” از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می شود.

منبع:منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد