«رهایی از بهشت» بهترین انیمیشن جشنواره هند شد

به گزارش فناوری فرهنگی، فیلم سینمایی انیمیشن «رهایی از بهشت» که از مهر سال جاری فصل دوم پخش جهانی خود را تجربه می کند، پس از شرکت در جشنواره های معتبری در جمهوری چک و ارمنستان و کسب جوایز بهترین فیلم انیمیشن از جشنواره های کانادا، انگلستان و ایتالیا این بار مهمان جشنواره بین المللی لاکویو هند بود.
این انیمیشن ایرانی به کارگردانی علی نوری اسکویی توانست جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره بین المللی لاکویو هند را کسب کند.
این جشنواره که همه ساله در شهر کلکته هندوستان برگزار می شود، توجه به آثار مستقل هنری با نگاهی جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.
جشنواره بین المللی لاکویو هند طی روزهای یکم تا سوم آذر (22 تا 24 نوامبر) در شهر کلکته هند برگزار شد.
«رهایی از بهشت» توسط علی نوری اسکویی بر مبنای فیلمنامه مجید آسودگان ساخته شده و اسکویی در همراهی با سید وحید علیایی آن را تهیه کرده است.
این فیلم انیمیشن بلند سینمایی داستانی چندلایه از نویسنده‌ای را روایت می کند که در جستجوی یافتن قهرمان کودکی اش وارد ماجرایی عجیب می شود. ساخت موسیقی آن بر عهده محمدرضا علیقلی بوده است.
داستان فیلم در کشوری در حال جنگ می‌گذرد که یک نویسنده زن و آموزگار باید با دو دانش‌آموز راهی سفری شود که زندگی آنها را تغییر می دهد.

منبع:ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد