مایکروسافت در حال آماده سازی چند بازی واقعیت ترکیبی ویندوز است

به گزارش فناوری فرهنگی، مایکروسافت به خوبی می داند که در حال حاضر بازی های ویدیویی برای صنعت واقعیت مجازی بسیار مهم هستند. در همین راستا تاکنون Minecraft VR و یک نسخه واقعیت مجازی از Halo به نام Halo: Recruit را در فروشگاه ویندوز منتشر کرده است. اخیرا نیز پشتیبانی این پلتفرم از بازی های SteamVR آغاز شده است.

سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه ای با UploadVR و در واکنش به سوالی که در رابطه با پشتیبانی ایکس باکس وان ایکس از واقعیت مجازی از او پرسیده شد، از پاسخ دادن به این سوال امتناع کرد. وی در ادامه تایید کرد که مایکروسافت در آینده بازی های واقعیت ترکیبی بیشتری را معرفی خواهد کرد.

مایکروسافت وظیفه دارد که بهترین و با کیفیت ترین تجربه واقعیت ترکیبی را در اختیار کاربران قرار دهد. ما معتقدیم که در حال حاضر یک رایانه شخصی ویندوزی، بهترین زمینه برای پیشرفت واقعیت ترکیبی و دنیای وسیع آن و همچنین یک فرصت طلایی برای توسعه دهندگان واقعیت ترکیبی است. مهم ترین هدف ما این است که واقعیت ترکیبی ویندوز ما یک قدم موفق در دنیای واقعیت مجازی باشد. ما در حال آماده کردن برخی از بازی های مایکروسافت برای واقعیت ترکیبی ویندوز هستیم. به علاوه برخی از توسعه دهندگان دیگر نیز در حال همکاری با ما، برای انتشار بازی هایشان در پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز هستند. به دلیل پتانسیل بالای این تکنولوژی و این که ما معتقدیم واقعیت ترکیبی ویندوز ما بهترین در نوع خود خواهد بود، این چیزی است که فعلاً روی آن تمرکز کرده ایم و چیزی برای به اشتراک گذاشتن در زمینه واقعیت ترکیبی برای کنسول نداریم.

مایکروسافت بازی های فوق العاده ای را در رزومه خود دارد. باعث خوشحالیست که شاهد آمدن Halo به پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز باشیم. در حال حاضر می توانید Microsoft Solitaire را به عنوان یک برنامه یونیورسال در واقعیت ترکیبی ویندوز تجربه کنید، اما تجربه بازی هایی مانند Soiltaire، Minesweeper و دیگر بازی ها به عنوان یک بازی VR واقعی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع:وینفون

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد