فروش بی‌سابقه ۳۴۵ هزار نسخه کتاب در ۱۰ روز

به گزارش فناوری فرهنگی، فروش ۳۴۵هزار نسخه کتاب در ۱۰روز از اجرای طرح پاییزه کتاب در حالی به ثبت رسیده است که در پاییزه کتاب سال۹۵ در بازه زمانی یک‌ماهه، ۵۶۱هزارو۷۷۶ نسخه کتاب به فروش رسیده بود.

طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۸۲۹کتابفروشی در ۳۱استان کشور در حال اجراست که تاکنون استان‌‌های تهران با ۱۵۱کتابفروشی، اصفهان با ۱۰۳کتابفروشی و قم با ۹۱کتابفروشی بیشترین مشارکت را به‌لحاظ تعداد کتابفروشی‌‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

استان تهران با فروش ۷۵هزارو۵۳۸ نسخه کتاب به ۳۱هزارو۲۹۱ نفر توانست رتبه اول پرفروش‌ترین استان‌‌ها را به خود اختصاص دهد و خراسان‌رضوی با ۸۷کتابفروشی توانست ۴۵هزارو۶۷۲ نسخه کتاب را به ۱۷هزارو۲۶ نفر بفروشد و در جایگاه دوم پرفروش‌ترین استان‌‌ها قرار بگیرد. همچنین، استان اصفهان با ۱۰۳کتابفروشی خود و فروش ۳۰هزارو۱۷۲ نسخه کتاب به ۱۳هزارو۳۲۳ نفر در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است.

اجرای طرح «پاییزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست… » از دوم آذرماه آغاز شده است. از بین ۸۲۹ کتابفروشی تاییدشده در این طرح ۶۳۳کتابفروشی از مراکز استان‌‌ها و ۱۹۶کتابفروشی از شهرستان‌‌ها عضو طرح شده‌اند. علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌‌های عضو طرح (به‌مدت ۲۰روز برای مراکز استان‌‌ها و به مدت ۳۰روز برای شهرستان‌ها) از تخفیف ۲۰ تا ۲۵درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰هزار تومان استفاده کنند

منبع:صبا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد