ثبت رکورد از سوی بازیکنان «پوکمون گو» در صحرای تاتاری ژاپن

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ژاپن نیوز، واقعیت افزوده‌ای که از بازی موبایلی پوکمون گو ایجاد شده ممکن است نسبت به آنچه در سال ۲۰۱۶ ایجاد شده بود کم شده باشد، اما به نظر می‌رسد به روز رسانی و حمایت از این بازی از سوی نیانتیک موجب شده تا بازیکنان این بازی را به سطح سالم‌تری ارتقا دهد و آنها را وارد تجربه‌های دسته‌جمعی در طبیعت کند.

به گفته مسئولان بازی پوکمون، با این برنامه‌ریزی بیش از ۸۹ هزار نفر به تپه‌های تاتاری ژاپن رفتند که سه برابر رقمی بود که ترتیب دهندگان این تور پیش‌بینی کرده بودند.

به گفته مسئولان این منطقه، تجمع این گروه بازیکنان، رکورد گردشگران این منطقه را شکست و رقمی را که دو برابر رکورد بازدیدکنندگان پیشین بود به جای گذاشت.

کمپانی نیانتیک به تازگی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند رشد واقعیت افزوده این بازی را تامین کند.  این امر چند هفته پس از آن اتفاق افتاد که این کمپانی اعلام کرد قصد دارد یک واقعیت افزوده با تمرکز بر موضوع هری پاتر ایجاد کند و این کار را با همکاری کمپانی وارنر برادرز انجام می‌دهد.

ماه پیش اعلام شد بازی‌های موبایلی و کنسولی جدید بر مبنای تجربه پوکمون گو ساخته می‌شود تا بازی‌کننده‌ها را وارد دنیای مجموعه‌ هری پاتر ‌کند. بازی‌کنندگان این بازی موبایلی مثل «پوکمون گو» باید در دنیای واقعی به دنبال موجودات مختلف بگردند هم‌چنین با شخصیت‌های معروف، هیولاهای گوناگون و قصه‌های مخفی دنیای هری پاتر روبه‌رو شوند.

بازیکنان پوکمون گو در برنامه‌های مختلف در فضاهای باز به انجام این بازی می پردازند. رویداد تابستانی این بازی جمعی در اروپا انجام شد و تاکنون پاریس، بارسلونا، کپنهاگ، پراگ، استکهلم و آمستل‌فین هلند میزبان این رویداد بوده‌اند.

کره جنوبی نیز از ۴ تا ۱۲ نوامبر میزبان بازیکنان این بازی بود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد