میهمانی مد و فناوری

به گزارش فناوری فرهنگی، رویداد استارتاپی مد و فناوری، رویدادی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد دو روز و نیمه حدود 50 الی 100 نفر از دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان صاحب ایده در زمینه مباحث استارتاپ و کارآفرینی در حوزه طراحی پارچه و لباس و فناوری‌های مرتبط با آن گرد هم جمع می‌شوند.
شرکت‌کنندگان در این رویداد ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی  یک ایده تا کسب‌وکار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند.
در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، طراحی مد و پارچه و لباس، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.
دومین رویداد استارتاپی «مد و فناوری» در محورهای بازآفرینی طرح‌های اصیل ایرانی-اسلامی؛ برندسازی، بازاریابی تقویت فروش طرح‌های برگرفته از نقوش ایرانی-اسلامی؛ نوآوری در طراحی و تولید ملزومات پوشاک؛ نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه صنعت پوشاک برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بستری برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‌های کسب و کار در زمینه طراحی، هنر و مد است.
ایده‌ها و تیم‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز مادی، از اولویت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و کانون‌های رشد، شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و شروع کسب و کار نوپای خود، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری‌سازی محصول، مشاوره و آماده سازی جذب سرمایه‌گذاران و غیره برخوردار خواهند شد.
دومین رویداد استارتاپی «مد و فناوری» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 22 تا 24 آذرماه در دانشگاه الزهرا (س) سالن تورانی برگزار می‌شود.

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد