بازی کلش او مافیا از نمای نزدیک

به گزارش فناوری فرهنگی، لابی گیم دنیا با صنعت بازی‌سازی، از سال های  1990 شروع به تولید بازی های رایانه ای کرده و  طی فراز و نشیب بسیار، سعی در تغییر الگوی زندگی مردم در سراسر دنیا نموده است. اکنون علاوه بر بازی های ویدئویی و رایانه ای، بازی های موبایلی هم به سرعت در حال رشد هستند.
امروزه سن کاربران بازی ها، به مرز سی سال رسیده است که نشان میدهد علاوه بر جوانان و نوجوانان، سایر اقشار جامعه نیز به بازی روی آورده اند و این ضرورت ساخت بازی های بومی با مضامین فرهنگی در کشورها را گوشزد می کند.
بازی های رایج در بازار، اغلب تولیدی شرکت های صهیونیستی بوده و در آن ها ترویج خشونت، غارت وکشتار، برای کاربر امری لازم جهت پیشرفت وارتقا به مراحل بالاتر تعریف می شود.

بازی کلش او مافیاClash of Mafias

یکی از این نمونه ها بازی کلش او مافیا است که انواع و اقسام موارد نامناسب را اعم از پوشش بد، رفتارهای ناهنجار مانند غارت و حمله، چت های نامناسب، ازدواج مجازی و به صورت آنلاین در قالب بازی حتی با همجنس و حتی بدتر ازدواج بازیکنی که کاراکتر زن دارد و در بازی ازدواج کرده، دوباره بازی اجازه ازدواج با بازیکنان دیگری را به او میدهد، به بازار آمده و متاسفانه به زبان فارسی ترجمه و در صفحه اول دو مارکت معروف قرار گرفته است!
این بازی مملو از نمادهای شیطان پرستی است که نشان میدهد سازندگان صهیونیست آن تا چه اندازه برای تغییر فرهنگ ها تلاش می کنند.برای پی بردن به ناهنجاری های بازی کلش او مافیا و یافتن نماد های شیطان پرستی، این بازی را اجمالا مورد بررسی قرار می دهیم:
1- صفحه اول بازی، از کفپوش خیلی مرتب و جذابی پوشانده شده که شما فکر میکنید برای راحت قرار دادن و مرتب کردن نقشه بازی است اما این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسوری به شمار میرود.
2-پس مدتی که از بازی پیش رفت، شما شاهد تغییر رنگهایی در صفحه می شوید و در آن نماد هایی از خرگوش معروف شیطان پرستان تشکیل میشود.خرگوش با هر دوجنس مذکر ومونث جفت می شود که در در ماسون به معنی همجنس گرائی است.
3- گوشه بالای شطرنج شکل بز یا قوچی به نام بافومت نمایان است که هم درعرفان یهود اهمیت دارد وهم علامت مخصوص شیطان پرستان است.

بازی رایانه

4- بالای نماد قوچ، حیوان مورد علاقه ماسون ها و شیطان پرستان، مار قرار دارد. آن ها از مار بعنوان حیوان خانگی خود استفاده می کنند و حتی روی دلارها نیز مار امو را ترسیم کرده اند.
5- در بالای صفحه نیمی از سر جغد ترسیم شده که به تدریج در متن قهوه ای آن ،تکمیل می شود.فراماسون ها به جغد نیز علاقه خاصی دارند چون گردن جغد 360 درجه می چرخد و این پیام را میدهد که ما بر همه حا مشرف هستیم و این که جغد شب ها نمی خوابد یعنی وقتی شما خوابید، ما بیداریم و برای شما برنامه ریزی می کنیم.
6- نماد الماس یا جم در بازی کلش، نماد ستاره شش پر، در دل یک الماس سبز وزیبای شش گوشه است که روزانه میلیون ها دلار به حساب فراماسون های پشت پرده بازی می ریزد.
7- ستاره وسط زمین، شش مثلث و شش زاویه دارد که 666 را تداعی می کند. یعنی یکی از قویترین نمادهای شیطان پرستی، همان عدد ابلیس.
8- پس از به پایان رساندن ده سطح از بازی، سرباز خانهکلش به آخرین سرباز اکسیری یعنی پکا، دست پیدا مس کند. سربازی با دو شاخ روی سر با لبه نورانی، که سرباز شبیه خدای مالکوم طراحی شده و  بازیکن در نهایت میتواند با افتخار مجسمه اش را بسازد.منعکس شدن نور از تک چشم سرباز، نماد شیطان پرستی است که متاسفانه از این نماد در برج ساعت شهر مکه نیز استفاده شده است.
9- در بازی کلش به شدت از چشم جهان بین یا چشم شیطانی، از نمادهای مهم فراماسونری و شیطان پرستی استفاده شده است.
10- مدل مو یا کلاه کارگر بازی، شبیه خاخام های صهیونیستی است با یک دندان طلایی که به هولوکاست مربوط می شود.
11- نیروی شیطانی گوبلین یا همان جن، با گوش های شیطانی و چشم های قرمز، از شاخص ترین نماد هاست.

سخن آخر

انتظار داریم تا در شورای عالی فضای مجازی، شاهد توجه و سرمایه گذاری بیشتر برای امر تهیه بازی های موبایلی و رایانه ای با مبنای ایرانی و اسلامی باشیم. زیرا در شرکت‌های ایده پرداز، ایده‌های خوبی از طراحی سناریو و بازی‌نامه‌های بومی، شکل می‌گیرد که با جذب و حمایت از آن‌ها می‌توان به موفقیت‌های خوبی به خصوص در بازی‌های موبایلی رسید.
ابزار بازی، رسانه خوبی برای انتقال پیام مسائل ناب دینی و اخلاق مدنی است. زیرا بسیاری از مردم دنیا از بازی های رایانه ای به شکل کنونی که اساس آن بر ترس، غارتگری، خشونت و مسائل غیراخلاقی است خسته و دلزده شده اند و به دنبال جایگزینی برای آن هستند.

منبع:تبیان

کانال-1-300x74

 

یک نظر

  1. آخه خنگ کلش مافیا و کلش آف کلنزو قاطی کردی

     

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد