جمهوری اسلامی بتدریج بر فضای مجازی مسلط می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، دریابان علی شمخانی روز دوشنبه در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: اگر از کشورهای سوریه و عراق در جنگ با تروریسم حمایت نمی کردیم، داعش و گروه های تروریستی تصمیم گیرنده می شدند.
وی بر ثبات امنیت داخلی کشورمان تاکید کرد و گفت: هیچ گونه نگرانی امنیتی در درون کشور نداریم و این بسیار ارزشمند است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، تاثیر فضای مجازی در زندگی اجتماعی ما را قابل توجه ذکر کرد و افزود: ما دیر وارد این فضا شدیم اما به اهمیتش توجه داریم و دشمنان نیز به اهمیت آن واقف هستند.

شمخانی از ایجاد ساختار برای این فضا در کشور خبر داد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی بتدریج بر این فضا مسلط می شود تا انحرافات تحت کنترل قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی شورای اداره کننده وضعیت فضای مجازی است ادامه داد: این فضا نقاط مثبت فراوانی دارد و در عین اینکه نقاط منفی و بی بند و باری اخلاقی هم در آن مشاهده می شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه فضای مجازی انعکاس رفتار اجتماعی آحاد جامعه است تاکید کرد: باید با اولویت بخشی به آیکن های علمی، این فضا را ارتقا دهیم.
وی این فضا را فضای آسیب زا و در عین حال فرصتی مناسب دانست و گفت: برای کنترل این فضا، تشکیلات مدیریتی مشخص و اهداف معینی در نظر گرفته ایم.

منبع: آی تی آنالیز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد