جشنواره ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی به پایان می‌رسد

به گزارش فناوری فرهنگی، آیین اختتامیه چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی روز شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ با حضور مدیران فرهنگی در سالن همایش‌های مجموع باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری آیین اختتامیه و از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن‌های جانبی مجموعه باغ کتاب نیز پنج پنل تخصصی برای ارائه مقالات برگزیده در جشنواره تدارک دیده شده که در هر کدام از این پنل ها پنج ارائه تخصصی انجام می‌شود. حسن خجسته، مجید ملکی‌تبار، مهدی ناظمی اردکانی، سید مجید کمالی و محمدرضا سلطانی ریاست این پنل‌ها را به عهده دارند.

یکی از بخش‌هایی که در این دوره اضافه شده، بخش جشنواره محصولات فرهنگی است که هم در حوزه فعالیت‌های مردمی و هم در حوزه فعالیت‌های دستگاهی به محصولات برتر نشان کیفیت اهدا می‌شود و از حدود ۳۰۰ محصول، ۳۰ محصول این تندیس و نشان را دریافت می‌کنند.

پیش از این در چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی از ۱۳ دی ماه به همت مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران ۱۷ نشست تخصصی در موضوعات گوناگون با حضور کارشناسان برگزار شد.

باغ کتاب تهران در میدان ونک، بزرگراه حقانی مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی واقع شده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد