سه جایزه جشنواره فیلم صلح آمریکا به انیمیشن ایرانی رسید

به گزارش فناوری فرهنگی، انیمیشن سینمایی «رهایی از بهشت» در تازه ترین حضور بین المللی خود توانست در چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم صلح که در فلوریدای آمریکا برگزار شد سه جایزه بهترین فیلم آوانگارد، بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلمبرداری را کسب کند.
نکته قابل توجه اینجاست که بنا به نظر هیات داوران، نگاه خلاقانه کارگردان به فضاسازی در این اثر به قدری تاثیرگذار بود که توانست برای نخستین بار در تاریخ این جشنواره، جایزه بهترین فیلمبرداری برای یک اثر انیمیشن را از آن خود کند.
در چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم صلح در تاریخ 18 تا 20 ماه ژانویه (30 دی ماه تا 2 بهمن ماه) در شهر اورلاندوی ایالت فلوریدا برگزار شد، 126 فیلم از 45 کشور جهان به رقابت پرداختند.
«رهایی از بهشت» روایتگر داستانی چندلایه از نویسنده‌ای را روایت می کند که در جستجوی یافتن قهرمان کودکی اش وارد ماجرایی عجیب می شود.
ساخت موسیقی این فیلم سینمایی بر عهده محمدرضا علیقلی بوده است.
داستان فیلم در کشوری در حال جنگ می‌گذرد که یک نویسنده زن و آموزگار باید با دو دانش‌آموز راهی سفری شود که زندگی آنها را تغییر می دهد.
«رهایی از بهشت» توسط علی نوری اسکویی بر مبنای فیلمنامه مجید آسودگان ساخته شده و اسکویی در همراهی با سید وحید علیایی آن را تهیه کرده است.

منبع:ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد