بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی آغاز به کار کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، صبح امروز ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جمعی از هنرمندان کار خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد.

در این نمایشگاه ۱۹۰ غرفه با حضور هنرمندان صنایع دستی از ۳۱ استان کشور برپاست و هنرمندان به ارائه محصولات خود در زمینه های مختلف گلیم، گبه، سفال، شیشه، دارایی بافی، شعربافی، زیورآلات سنتی، حصیربافی و دیگر رشته های صنایع دستی می پردازند.

بخشی از این نمایشگاه به خانه ایرانی اختصاص یافته. در این غرفه به مخاطبان نشان داده شده که چطور در چیدمان خانه های خود از صفر تا صد می توانند از فرآورده‌های دستی ایرانی استفاده کنند.

همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار غرفه ای به مُد ایرانی اختصاص داده شده تا مخاطبان با انواع پارچه های ایرانی چون شعربافی و دارایی بافی که از آن برای دوخت انواع مانتو بهره برده شده، آشنا شوند.

بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه عیدانه از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه در سالن ۵ و ۱۳ محل دائمی نمایشگاه های تهران برپاست و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر به آن مراجعه کنند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد