تاریخ انتشار انیمیشن «Toy Story 4» مشخص شد

به گزارش فناوری فرهنگی، با دو سال تاخیر انیمیشن «Toy Story 4» در تابستان ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. انیمیشن «Toy Story 4» در ۱۴ آگوست سال ۲۰۱۵ توسط «جان لسِتر» میر ارشد نوآوری کمپانی دیزنی معرفی شد. «لستر» کارگردان دو انیمیشن اول «Toy Story» و نویسنده داستان اصلی است. در دنیای سینما معمولا فیلم‌های موفق برای کسب درآمد بیشتر ادامه پیدا می‌کنند اما «لستر» معتقد است که در زمینه «Toy Story» این اصل صادق نیست:

در کمپانی پیکسار و دیزنی ما تنها زمانی که داستان خوب و جذابی درباره ادامه یک تنیمیشن وجود داشته باشد برای ساخت قسمت بعدی آن اقدام می‌کنیم. این قانون ماست. ما هر کاری برای پول درآوردن نمی‌کنیم.

«لستر» کارگردانی این قسمت را نیز برعهده داشت که قرار بود در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ پخش شود اما پس از بروز برخی مشکلات از جمله کامل نبودن فیلمنامه، ساخت فیلم یکبار تا تابستان ۲۰۱۸ و دوباره تا تابستان ۲۰۱۹ به تعویق افتاد. «راشیدا جونز» و «ویل مک‌کورمک» نویسندگان اصلی سریال پس از شکایت‌ها در رابطه با آزار جنسی «لستر» این تیم را ترک کردند. «لستر» پس از این اتهامات پروژه را ترک کرد و مشخص شد که دلیل اصلی استعفای «جونز» و «مک‌کورمک» اختلافات سلیقه‌ای درباره ادامه انیمیشن بوده است. «جاش کولی» به عنوان کارگردان جدید و «جوناس ریورا» دستیار کارگردان جدید معرفی شدند. حال طرفداران این انیمیشن زیبا می‌توانند در انتظار بازگشت وودی با بازی «تام هنکس»، بو پیپ با بازی «انی پاتس» و باز با بازی «تیم الن» باشند. اولین مجموعه «Toy Story» در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و حال تقریبا ۲۵ سال بعد همچنان افراد زیادی از دیدن آن لذت می‌برند که نشان می‌دهد برخی از فیلم‌ها جاودانه‌اند.

منبع:اقتصادبرتر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد