خیز بلند تویوتا به سمت صنعت اسباب بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، بزرگترین خودروساز جهان کوچک ترین گروه بالقوه خریدارانش یعنی کودکان را مد نظر قرار داده و پیش از آغاز رسمی نمایشگاه اسباب بازی توکیو اقدام به رونمایی Camatte Capsule کرده است.

این کپسول یکی از تجهیزات جانبی خودروهای مفهومی Camatte شرکت است که به عنوان یک تریلر قابل اتصال به خودرو برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق اعلام شرکت این محصول دارای یک سامانه تعاملی است که به کودکان امکان تصویرسازی آن چه را که دوست دارند داخل Camatte Capsule انجام دهند را می دهد. به علاوه بازدید کنندکان از نمایشگاه اسباب بازی توکیو شانس آن را خواهند داشت که به کمک یک تبلت امکانات کپسول فوق را مطابق آن چه می خواهند شبیه سازی کنند.

امکان استفاده از شش رنگ و هشت دسته ابزار مختلف در این تریلر ایجاد شده و این کپسول ها همگی دارای حلقه بسکتبال، تخت خواب و جعبه ابزار هستند. تویوتا همچنین امکان طراحی دیوارهای این کپسول توسط والدین و فرزندانشان را ایجاد کرده.

هدف از انجام این پروژه پیوند دادن رویا و لذت در نسل آینده خودروها اعلام شده است این کپسول را می توان برای خودروهای مفهومی Camatte 57،Hajim Camatte و Camatte Sora استفاده کرد.

منبع:خبر خودرو

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد