ویزای الکترونیکی گردشگری امسال فعال می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نخستین جلسه کانون ملی هماهنگی گردشگری با بیان اینکه صدور ویزای الکترونیک که تا قبل از پایان سال جاری فعال خواهد شد، گفت: 800 هتل 1 تا 5 ستاره و هتل آپارتمان در نقاط مختلف کشور در دست ساخت است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه نیز در این نشست با بیان اینکه در سه سال اخیر با حضور دکتر سلطانی فر اقدامات بسیار تاثیرگذاری در صنعت گردشگری کشور رخ داده است، تصریح کرد: ویزای الکترونیک تا شهریور ماه سال جاری عملیاتی می شود.
حسن قشقاوی افزود: در حال حاضر صدور ویزا بیش از پنج روز به طول نمی انجامد اما با عملیاتی شدن ویزای الکترونیک این زمان به 24 ساعت کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا وی در زمینه لغو روادید با کشورهای مختلف گفت: لغو روادید با کشورهایی مانند ارمنستان و گرجستان به صورت موردی اتفاق افتاده است، آمادگی خود را برای لغو روادید با تمامی کشورها اعلام کرده ایم و در حال پیگیری آن هستیم.
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان اینکه، پس از مباحثی که بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان صورت گرفت و همچنین با وجود طرح تصویب شده در آمریکا، بنا بر آمار و ارقام هیچ ضربه ای به صنعت گردشگری کشور وارد نشده تصریح کرد: خود را موظف به حمایت و همکاری با بخش خصوصی گردشگری می دانیم.

منبع: ITanalyze.com

منبع:ایتانالیز

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد