ایده‌های برتر بازار تولید اسباب‌باز‌ی تقدیر می‌شوند

به گزارش فناوری فرهنگی،برترین‌های سه بخش «طرح ایده بازار»، «طرح‌های ثبت شده» و «اسباب‌باز‌ی‌های مجوز تولیدی» در سال ۱۳۹۴، در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی کانون تقدیر می‌شوند.

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها»، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۴ و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۴ و معرفی برترین‌ها» از جمله بخش‌های دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این سه بخش تا ۱۵ تیر فرصت دارند با تکمیل فرم‌های پرونده و تایپ برنامه‌کار بازی در فایل word، ارایه تصاویر، نقشه فنی و سایر اسناد و مدارک و تصاویر نمونه اسباب‌بازی (حداکثر ۵ تصویر) از اجزا و قطعه‌ها در قالب jpg، تهیه فیلم کوتاه چند دقیقه‌ای از معرفی سرگرمی و فرایند بازی در قالب jpg  یا mp۴ با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت و تصویر گواهی‌نامه ثبت یا مجوز تولید در قالب jpg (حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت) در این بخش‌ها شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، تمامی موارد باید در یک پوشه که نام آن شماره ثبت یا شماره مجوز تولید است، قرار گیرد و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

شرکت کنندگان می‌توانند فرم‌های مورد نیاز را از پایگاه دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی به نشانی www.toycouncil.com تهیه کنند.

در عین حال، طرح مورد نظر شرکت‌کنندگان در «ایده بازار اسباب‌بازی» باید در هیچ‌یک از مسابقه‌ها، جشنواره‌ها و ایده بازارهای اسباب‌بازی شرکت نکرده و برای اولین بار ارایه شده باشد، همچنین باید ماکت و نمونه عینی اسباب‌بازی و سرگرمی تحویل داده شود و طراحان آثار منتخب، فرصت حضور در نمایشگاه ایده بازار را نیز خواهند داشت.

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون واقع در شهرک قدس، فاز سه، انتهای خیابان شهید حسن سیف، روبروی کوچه ۲۲، همه روزه به غیر از پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده پذیرش مدارک است.

این جشنواره در هشت بخش اصلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان و… از ۱۸ تا ۲۲ مرداد برپا خواهد شد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد