زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری کشور فراهم نشده است

به گزارش فناوری فرهنگی،نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد گفت: بعد از صنعت نفت و خودروسازی، امروزه بیشترین اقتصاد جهان روی صنعت گردشگری است که متأسفانه علی‌رغم فضاهای گردشگری بسیار در ایران، هنوز زیرساخت‌های لازم در کشور فراهم نشده است.

دکتر بهروز بنیادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: کشور ایران رتبه دهم جهان را از نظر گردشگری و و جود مفاخر دارد و رتبه پنجم جهان از نظر زیبایی‌های طبیعی دارا است.

وی افزود: آنچه که امروز باید مورد توجه مسئولان درحوزه گردشگری قرار بگیرد فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت این امر مهم است.

وی گفت: کشورهای همسایه ایران در حوزه گردشگری و جذب توریست به خوبی کار کرده‌اند و سالانه درآمدهای خوبی از این حوزه کسب می‌کنند.

بنیادی اظهار داشت: جهت راه دسترسی به اماکن دیدنی و گردشگری در ایران دچار مشکل هستیم و چطور یک گردشگر خارجی را در جاده‌هایی که مناسب نیست و مخاطره آمیز هستند، بیاوریم؟

وی همچنین به اماکن دیدنی حوزه انتخابیه از جمله مناطق کویر، روستاهای کوهسرخ، کوهپایه بردسکن ، تاکستان‌های خلیل آباد و اماکن مذهبی منطقه اشاره کرد و گفت: بهسازی راه دسترسی بهتر و مرمت فضاهای گردشگری منطقه باید توسط مسئولان ذی‌ربط انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اماکن دیدنی زیادی در منطقه داریم ولی تا کنون توجهی به آنها نشده است گفت: علی‌رغم اینکه منطقه ترشیز دارای اماکن بسیار دیدنی و خوبی هستند ولی متأسفانه از این فرصت استفاده لازم نشده است.

منبع: فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد