احیای دوباره «سیاه چال ها و اژدهاها»

به گزارش فناوری فرهنگی،صنعت سینما به دنبال احیای فیلم «سیاه چال ها و اژدهاها» است. این اکشن فانتزی قرون وسطایی، اولین بار در 2001 سال به صورت یک فیلم سینمایی درآمد.

کمپانی برادران وارنر با بهره گیری از تکنیک های دیجیتالی جدید و یک داستان هیجان انگیز، قصد احیای این فیلم ناموفق را دارد.

خط اصلی داستان فیلم، در باره سلحشور بی باکی است که با کمک گروه خود به جست و جوی یک گنج پررمزوراز می پردازند و با خطرهای زیادی روبرو می شوند.

کمپانی برادران وارنر از چند سال قبل به دنبال تولید نسخه تازه و احیا شده «سیاه چال ها و اژدهاها» بوده و قصد دارد آن را با هزینه تولید 70 میلیون دلاری تهیه کند.

شرکت کامپیوتری هاسبرو که امتیاز بازی و کاراکترهای این داستان را دارد، با مدیران برادران وارنر به توافق رسیده وبرای تولید نسخه سینمایی، با آن ها همکاری می کند.

فیلم نامه فیلم توسط تیم دونفره دیوید لزلی جانسن و پیتر هوگان نوشته شده و راب لترمن برای کارگردانی این نسخه تازه انتخاب شده است.

آنسل الگورت بازیگر جوان سینما هم برای بازی در نقش کاراکتر سلحشور داستان انتخاب شده است. او قبل از این قرار بود نقش کاراکتر هان سولو را در سری تازه «جنگ ستارگان» بازی کند.

او می گوید:« اگر نتوانستم با ماجراجویی های فضایی و فانتزی «جنگ ستارگان» همراه شوم، در عوض نوع دیگری از ماجراجویی را تجربه می کنم.»

نسخه اصلی «سیاه چال ها و اژدهاها» در زمان نمایش عمومی خود، 34 میلیون دلار فروش کرد. رقم هزینه های تولید فیلم، 45 میلیون دلار بود.

این نسخه را کانتری سولومون کارگردانی کرد و جاستین والین بازیگر اصلی آن بود. بخش اعظم صحنه های فیلم در کشور چک فیلم برداری شد.

قرار است نسخه تازه این اکشن فانتزی هم در همین کشور اروپایی جلوی دوربین برود.

منبع: جام جم

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد