کنسول بعدی نینتندو در سه ماهه پایانی سال جاری وارد مرحله تولید می شود [شایعه]

به گزارش فناوری فرهنگی، کمپانی نینتندو با NX یکی از عجیب ترین بازاریابی های صنعت بازی های ویدیویی را هدف قرار داده است. با وجود این که ژاپنی ها بارها گفته اند پلتفرم جدید آن ها تا اوایل سال آتی عرضه می شود ولی هنوز شاهد رونمایی رسمی از این کنسول نبوده ایم. نکته جالب اینجاست گزارش ها نشان می دهند بازیکن ها نباید منتظر NX در نمایشگاه توکیو گیم شو و گیمزکام امسال هم باشند و نینتندو تصمیم دارد تا رویدادی دیگر را انتخاب نماید.

البته این سکوت ژاپنی ها موجب نشده تا اطلاعاتی از NX به بیرون درز پیدا نکند. هفته گذشته خبری به دست رسید که نشان می داد NX ترکیبی از یک پلتفرم دستی و خانگی خواهد بود. اکنون بر اساس گزارشات منتشر شده نینتندو سعی دارد تا در سه ماهه پایانی سال جاری کنسول جدید خود را وارد مرحله تولید نهایی کند. این خبر را یک تولید کننده زنجیره ای تایوانی داده و گفته آن ها مرحله ساخت آزمایشی کنسول را آغاز کرده اند.

با توجه به گزارش، به نظر می رسد بیش از چهل درصد از تولیدات ابتدایی NX را بخش الکترونیک کمپانی تایوانی  Foxconn بر عهده گرفته است. شاید جالب باشد بدانید آن ها همین مسئولیت را برای ساخت کنسول های Wii U، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و اکس باکس وان داشتند. بنابراین طبیعی است که نینتندو بار دیگر با این کمپانی مشارکت کند. بقیه دستگاه های کنسول جدید ژاپنی ها را شرکت های هم وطن نینتندو با نام های Misumi Electronics و Hosiden می سازند.

بر اساس گفته منبع، ناشر ماریو ابتدا در نظر داشته تا ساخت کنسول را از سه ماهه دوم سال جاری آغاز کند، ولی تغییراتی روی طراحی محصول موجب می شود تا تولیدات نهایی NX چند ماه بیشتر به طول بیانجامد. کنسول بعدی نینتندو ماه مارس سال آینده [اسفند-فروردین] عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد