نینتندو ماشین های اسباب بازی با طرح کاراکتر‌های محبوب خود معرفی کرد

به گزارش فناوری فرهنگی،کمپانی نینتندو با همکاری شرکت متل (Mattel) قصد دارد تا ماشین‌های اسباب بازی براساس شخصیت‌های محبوب خود بسازد.

نینتندو از چند وقت پیش تصمیم گرفته تا محصولاتی جانبی براساس شخصیت‌های محبوب خود و با همکاری کمپانی‌های مختلف تولید کند. این کمپانی در ماه ژوئن با شرکت Vans برای تولید کفش‌هایی با طرح کاراکتر‌های خود به توافق رسید و امروز هم خبر رسیده که پیرو توافق نینتندو و شرکت Mattel، شاهد عرضه ماشین‌های اسباب‌بازی با طرح شش مورد از کاراکتر‌های مطرح نینتندو خواهیم بود. این شش کاراکتر ماریو، لوییجی، یوشی، پیچ،‌ تود و بوئزر هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر این ماشین‌ها را مشاهده کنید:

ماشین شخصیت‌های نینتندو

کمپانی متل اعلام کرده که این ماشین‌ها به فروشگاه‌ها ارسال شده است. در ماه فوریه سال جاری، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل نینتندو، اعلام کرد که افراد کم سن و سال که توجه زیادی به بازی‌های ویدیویی ندارند، با محصولات جانبی با شخصیت‌های محبوب نینتندو آشنا می‌شوند. به همین دلیل هم این کمپانی تصمیم دارد تا توجه بیشتری به چنین محصولاتی داشته باشند. بر این اساس، یک پارک تفریحی هم براساس کاراکتر‌ها و مجموعه بازی‌های نینتندو در دست ساخت قرار دارد و البته نینتندو تمایل خود به ساخت فیلم را نیز ابراز کرده است.

منبع: کالتک

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد