قهرمانان بازی‌های بومی رایانه‌ای مشخص شدند

به گزارش فناوری فرهنگی، قهرمانان بازی‌های بومی لیگ بازی‌های رایانه‌ای، سلحشوران و ارتش‌های فرازمینی مشخص شدند.

امسال برای اولین بار بازی‌های ایرانی نیز در لیگ بازی‌های رایانه‌ای شرکت داشتند و استقبال خوبی از برخی از این بازها شد. اگر چه افزوده شدن دیر هنگام بازی‌های ایرانی موجب شد بسیاری از علاقه‌مندان نتوانند در این مسابقات شرکت کنند اما این کارزار صحنه خوبی برای نمایش بازی های قوی و موفق بومی بود.

در این میان سازندگان بازی‌های ایرانی مانند سلحشوران نیز در کنار بازیکنان حضور یافتند تا تعاملی مستقیم با گیمرهای بازی خود داشته باشند.

سه نفر برتر در رشته سلحشوران که یک بازی در سبک مبارزه‌ای است، حسین محمدی، مسعود نظری و محمدرضا یاوری بودند. گیمر در این بازی یک قهرمان را انتخاب می‌کند و به نبرد با سایر قهرمانان‌های بازی می‌پردازد و سعی می‌کند با تربیت قهرمان خود و خرید تجهیزات بهتر در این نبرد پیروز شده تا دوباره قلمرو خود را گسترش دهد.

همچنین سه نفر اول در رشته ارتش‌های فرازمینی که یک بازی کامپیوتری در ژانر تیراندازی با تم داستان و فضای علمی-تخیلی است، محمد کشاورزی، حجت حیدری و علی صباغ بودند. داستان این بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگترین دغدغه خود یعنی انرژی خواهد بود.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد