نفوذ فرهنگی و خلاقانه آتلانتا در جهان

به گزارش فناوری فرهنگی،آتلانتا در لحظه خاصی از روند تکامل خود قرار دارد. در نقاط مختلف آتلانتا سرمایه گذاری واقعی، پیشرفت و تعالی و احساس غرور و افتخار موج می‌زند و این احساس غرور برای شهر ما وجود دارد. آتلانتا همواره شهری بلندپرواز بوده است و اکنون در عرصه جهانی مطرح شده است.

در حالی که غرور مدنی برای رشد آتلانتا مهم شده است، رقابت در سطح جهانی ما را ملزم می‌کند تا فراتر از نقاط قوت داخلی و تلاش برای رشد و توسعه، حرکت کنیم. برای دستیابی به این هدف؛ بر خلاف کشورهایی که ابزارهای قدرت سخت نیروی نظامی و سیاست اقتصادی در اختیار دارند، آتلانتا باید روی قدرت نرم خود تکیه کند: ویژگی‌های مدنی، فرهنگی و اقتصادی که ما را از بقیه متمایز کرده و موجب نفوذ بر دیگران می‌شود.

قدرت نرم مهم است. زمانی که یک شهر یک هویت قانع کننده دارد، سرمایه گذاران، افراد باهوش و بااستعداد؛ گردشگران و کسب و کارهای مختلف را به خود جذب می‌کند. شهرها زرنگ و چالاک هستند و قابلیت مقابله با بزرگترین چالش‌ها را دارند. زمانی که یک شهر مشکلی را حل می‌کند، این تبدیل به یک راهنما برای سایر شهرها می‌شود، و اعتبار خود را بالا برده و موجب ترویج تبادل ایده‌های بزرگ می‌شود. قدرت نرم بوستون شامل آموزش عالی می‌شود. شیکاگو معماری در سطح جهانی دارد. دنور در زمینه توسعه شیوه‌ها و سبک زندگی پیشرفت کرده است. قدرت نرم آتلانتا چیست؟

آتلانتا دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که برای بازدید کنندگان جالب و خاص خواهد بود. با این حال، مهمترین قدرت نرم ما با تاریخ خلاقیت، شمول و فراگیری و امیدواری پیوند خورده است.

نفوذ فرهنگی و خلاقانه: آنچه که در آتلانتا ایجاد می‌شود، غالبا بر جهان نفوذ می‌کند. آتلانتا متمایز از سایر مناطق آمریکا است، چیزی که در آتلانتا ایجاد می‌شود از مبارزه این شهر و پیشرفت در زمینه و حقوق مدنی و نژادی است. موسیقی، غذا، مد و هنرهای ما در باشگاه‌های توکیو، کتابفروشی‌های سیاتل، و صفحه نمایش تلویزیون‌ها در سراسر جهان قابل مشاهده است. ما به خوبی و با افتخار خلاقیت و نفوذ فرهنگی خود را در آغوش می‌گیریم. با انجام این کار، به کسانی که قصد دارند برندها و کسب و کار خود را در سراسر جهان مطرح کنند، کمک می‌نماید. این مساله آتلانتا را به مکانی الهام بخش برای زندگی تبدیل می‌کند.

حقوق مدنی: آتلانتا به عنوان یک جامعه پیشرفته نژادی سابقه بی نظیری در زمینه حقوق مدنی دارد. در حالی که با افتخار این مساله را جشن می‌گیریم، جهان منتظر پیشرفت‌های بیشتری از سوی ماست. ما این فرصت را داریم تا همچنان در زمینه حقوق مدنی در عرصه جهانی پیشتاز باشیم. آتلانتا یک پلت فرم خاص برای گفتمان مدنی و رفتارهای مدنی است. آتلانتا یکی از معدود مکان‌های جهان برای الهام بخشی و راهنمای عملی برای حل و فصل مسائل مربوط به برابری و عدالت نژادی و قومیتی است. ما باید میزبان جهانی برای حل و فصل اختلافات و توسعه حقوق بشر باشیم.

شمول: قانع کننده ترین قدرت نرم آتلانتا، شمول و فراگیر بودن آن است. از تمایل مردم آتلانتا برای پیوند خوردن با سایر مردم جوامع مختلف برای ارتقای سطح زندگی می‌توان به خوبی به فراگیر بودن و شمول این منطقه پی برد. مراکز مهم تصمیم گیری آتلانتا شامل افراد با دیدگاه‌های مختلف و استعدادهای گوناگون است. مردم از هر رنگ و سابقه‌ای موفقیت خود را پیدا خواهند کرد. این مساله ما را از بسیاری از شهرهای آمریکا متمایز می‌کند و الگوی مناسبی را برای نحوه زندگی بهتر در یک جامعه متنوع و همگرا ارائه می‌کند.

آتلانتا به یک شهر کاملا منحصر بفرد تبدیل شده است: با توجه به سابقه تاریخی قدرتمند و موثر، تقویت یافته با تنوع و شمول، و با جایگاه ویژه این شهر در زمینه فضای عمومی، غذا و اقتصاد خلاق. قدرت نرم ما می‌تواند جنب و جوش و تحرک ما را برای دهه‌های آینده حفظ کند. با در نظر گرفتن تاریخ فرهنگ و موفقیت‌های بی نظیر ما، آتلانتا می‌تواند به الگوی مناسبی برای سایر شهرها تبدیل شود که به دنبال رشد ملی هستند و آتلانتا می‌تواند به مقصدی برای دیپلماسی، مصالحه و اقدام انسان دوستانه تبدیل شود.

منبع: اقتصاد خلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد